Kawan-kawan kakcik

Khamis, 29 Disember 2011

Tentang Dhia = tentang ketidakwajaran yang sengaja dicipta...


yang kejam - sampai ke sudah tidak ditunjukkan insaf

yang jahat - sentiasa terbela dan begitu baik nasibnya

yang baik - seolah tiada ruang untuk bahagia hingga akhirnya

'sayangilah Allah mengatasi sayang kepada yang lain'




19 ulasan:

  1. dah gitu kan skripnya kak cik..hehe tapi saya nangis sungguh2 kak cik..

    BalasPadam
  2. Salam kakcik sya kan dah lama tak tengok,sbb lupa dah habis ke kisah tu...

    BalasPadam
  3. dah habis citer ni xde la stress dah hu huu.

    ending yg tidak dijangka...dua-dua Allah sayang.mereka bersama selamanya di Syurga.

    BalasPadam
  4. saya tengok lagi 5 minit nak habis je tadi kakcik. Walau tak faham dan tahu sangat apa citer, still sedih. ..huhu

    BalasPadam
  5. tension tgk citer ni, last2 2-2 mati, memang mcm lawak kot,heeh

    BalasPadam
  6. SALAM,
    SANGAT SETUJU DGN AYAT TERAKHIR KAKCIK

    BalasPadam
  7. setuju Kak Cik... saya pun tak puas dengan ending cerita Tentang dhia.. sekurang-kurangnya... bagilah balasan kat mak mertua dia yang suka bomoh membomoh tu... bagi lumpuh ke.. kena dera dengan menantu yang disukainya ke.. baru laa ngam..

    BalasPadam
  8. aik semua org tulis cerita ni..best ke??

    BalasPadam
  9. mungkin..dye nk tunjuk yg dunia ni dah sampai penhujung kot.. tu yg baik2 sume dah banyak yg meninggal awal..

    lagipun..bnyk betul watak yg meninggal dlm cite tu.. kesimpulannya..dye sebenarnye nak beritahu kite yg mati tu dekat..

    BalasPadam
  10. ending dia tak best huhuhu...

    takpe lepas ni kuar plak..tajuk

    'tentang ku salmi'

    muahahahaha

    BalasPadam
  11. Penulis skrip mungkin ada tulis, tapi pengarah mungkin lupa nak siapkan.

    hehehehehe

    BalasPadam
  12. itulah dunia yg kita hadapi sekarang...yg baik akan sentiasa ditindas, sbb yg baik takutkn allah, yg jahat hanya ingin mencapai cita2 kosong mereka...

    BalasPadam
  13. mmg tak suka lah ending dia kak....tak puas hati...

    BalasPadam
  14. Salam ziarah kakcik,

    Maaf lama akak tak menjengah blog kakcik.

    Tentang Dhia ni, macam yang kakcik katakan ketidakwajaran yang sengaja dibuat. Tidak menunjukan sebarang balasan kepada kejahatan. Pengajaran yang tidak seimbang. Akak tak suka mesej cerita ni.

    Selamat berhujung minggu Dan selamat menyambut tahun baru 2012 ye kakcik..

    "cintailah Allah mengatasi kecintaan yang lain"

    BalasPadam
  15. mmg sy x ske citer neh...ahahhaah

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com