Kawan-kawan kakcik

Khamis, 29 Disember 2011

Kadang-kadang rasa nak bercerita...

*

*

*

*

*

... difikir-fikir balik, mungkin lebih elok didiamkan sahaja ...

*

*

*

*

*

... kerana bukan semua orang sama fahamannya dengan kita ...



17 ulasan:

  1. mungkin ada benarnya - diam itu emas...

    BalasPadam
  2. Sama ngan apa yg sy rasa.. kekadang dok fikir gak.. kot2 apa yg kita cite tuh org menyampah dan chemuih nak baca.. kannn..

    BalasPadam
  3. cerita apa saja tentang kehidupan kita yang tak berkait dan meyakiti orang lain mungkin tak apa..tapi kalau diam lebih baik so better begitu lah kan kakcik..yana pun kadang2 rasa macam tu lah..

    tapi entry kakcik ni pun dah ok..pendek tapi seribu makna..:)

    BalasPadam
  4. Kakcik,

    Kawan2 sy suke bercerita apa2 je kat sy sebab...

    Saya pendengar yg setia!

    Cerita jelah Kakcik!

    =D

    BalasPadam
  5. saya pun sudi mendegarnya kakcik...

    sama la jugak ada mcm2 nak citer tapi bila difiki2 semula terus tak jadi la nak citer...diam ada jugak baiknya..

    BalasPadam
  6. Akak tak suka bercerita, suka pendam selagi boleh, tapi kalau meletop, meletop nuclear..

    BalasPadam
  7. kita mcm nk meluahkan tp yela..takut org salah tafsir...so diamkan aja la

    BalasPadam
  8. orang kata kadang2 diam tu lebih baik :)

    BalasPadam
  9. ada bijak pandai berkata 'diam itu lebh baik' hehe

    BalasPadam
  10. Ceritalah seandainya cerita itu boleh meringankan beban dihati, kita sama-sama berkongsi.

    BalasPadam
  11. betul tu kakchik.kadang-kadang diam itu lagi baik

    BalasPadam
  12. Simpan cerita dengan bercerita perkara yang tidak betul, sangat berbeza.

    Bila kita tak nak bercerita tentang sesuatu, orang selalu sangka kita menipu.

    Depa yang tak faham, kita bukan tipu, tapi sengaja tak mahu buka cerita.

    Ada beza tu, kan?

    BalasPadam
  13. kadang2 diam itu lbh baik, kadang2 kene suarakan jg utk tdk disalahertikan,diam utk tdk mengeruhkan keadaan, bersuara utk sama2 berkongsi cerita..bergantung pd keadaan dan cerita itu sndr..

    BalasPadam
  14. selalu sangat dengan situasi sebegitu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.