Kawan-kawan kakcik

Rabu, 28 Disember 2011

Kejutan...

Dua kejutan berlaku kepadaku di awal pagi tadi...

Kejutan pertama berlaku sebaik menyedari aku 'kehilangan' suara sewaktu hendak bercakap dengan suamiku.  Peritnya tekak hanya Allah Yang Maha Tahu.



Kejutan kedua terjadi sebaik aku melangkahkan kaki masuk ke pejabat...







Bukan kerana ada sebarang pencerobohan berlaku.  Sebaliknya pejabat tempat aku bekerja sedang dalam proses ubahsuai.  Tidak sangka pula jadi begitu sebab sewaktu aku meninggalkan pejabat petang semalam, belum ada tanda-tanda kerusi mejaku akan dimusnahkan! Harap-harapnya esok pagi, tempat dudukku telah ada kembali.  Sepanjang hari tadi aku hanya menumpang di tempat duduk teman sepejabat yang sedang bercuti.



12 ulasan:

  1. kejutan meja kerusi diceroboh rupanya

    BalasPadam
  2. Kenapa tak diberitahu akan jadual ubahsuai, walaupun harta opis tapi ada juga barang2 personal atas meja. Huishhh..kurang asam administrator tuh..kalau akak dah kena harukkk..hehehehehe

    BalasPadam
  3. betul punya kejutan tuh? depa tak reti hormat hak peribadi org ka? adeih...

    suara saya pun masih semerdu itik serati kakcik..aritu baru nak dapat suara semula, pi Penang dok bedal durian & rambutan lagi..terus suara tu lari lagi hihi

    BalasPadam
  4. urusan pengubah suaian tak diberitahu ke???

    BalasPadam
  5. fuh!!! kalau saya mmg dah gelabah dah!!!

    2 kali kes pecah masuk - sekali kat rumah, sekali kat ofis - jadi bila nampak suasana gini mmg saya akan gelabah!

    kalau jadi kat saya silap2 saya akan marah org yg buat mcm tu kat barang2 saya. takleh tunggu ke kan??

    hihi~

    BalasPadam
  6. nasib baik ada yg bercuti .. kalau tak ada, kat mana kakcik nak duduk ?

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum kakcik...

    mudah2an esok semuanya seperti sedia kala... terkejut juga kalau tiba2 datang ofis 'bersih' macamtu ~

    BalasPadam
  8. memang Rabu Kakcik benar2 Tanpa Kata...

    BalasPadam
  9. bole ke main cabut-cabut, alih-alih, angkat-angkat hak org? Betul2 kejutan ni...

    BalasPadam
  10. Besarnya tempat keja Kakcik. Boleh main bola sepak tak kat situ? hehehe

    Urut dada jerlah yer KAKCIK.

    BalasPadam
  11. kalau tak...kakcik keja berdiri lah erk...erk....uikk...siannnnn...ahakz

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.