Merujuk kepada catatan merah dalam catatan sebelum ini, sebenarnya bukan kakcik yang hendak 'terbang'. Sebaliknya, kakcik cuba buat tempahan untuk seseorang. Sudah dua hari kakcik berusaha dengan gigih, tapi tetap gagal. Hendak menelefon, dengan kadar RM1.95 seminit, sangatlah menggusarkan hati kerana pastinya ia akan mengambil masa yang bukan sekejap.
Penat-penat mengisi data itu ini, akhirnya keluar pula nota ini :
Kemudian, kakcik buat aduan melalui facebook, dan kakcik dapat jawapan ini :
terbaik r ayat mama..=)
BalasPadamsedaplah nama akak, :-)
BalasPadamtak pernah cuba servis tu.. herm.. tu je balasan yg dapat..
BalasPadamnama kakcik,juariah..
BalasPadamnama mak kaklong jeriah...
dekat2 jer kan...
kemain marah mak~~he~~sabar~
BalasPadamsabaq kak cik sabaq
BalasPadammarah betull tu ....
BalasPadamtapi kalau setakat ruangan ic /pasport .. takkan samapai error server...
nak murah mmg gitu la kak cik.
BalasPadamhehe
owhhh..kalau tak isi IC tu boleh ek. selama ni aina dok booking semua tu kena isi...kalau dak dia naik MERAH jugakkkk...:)
BalasPadamingat kan nak jenjalan tadi.
BalasPadamUban?
BalasPadam-terasa-
Selalu macam itulah kakcik. Kalau utk sendiri tak apa kan. Kalau kakak call aje kakcik mahal pun company yg bayar. Lagipun macam kakak selalu boss yg nak jalan kita tukang tempah aje...
BalasPadamkakcik... sy add kakcik kat fb ye.. jika sudi accept la ye.. hhheee..:)
BalasPadamkakcik, saya pun beruban dah...hihihi
BalasPadammacam kurang mesra kan jawapan diorg ni..at least mintak maafla dulu atas kesulitan yg pengguna hadapi..teruk betul..
BalasPadamwebsite Air Asia memang selalu crowd...sampai error lah dibuatnya...
BalasPadamkak cik....
BalasPadamsy pun selalu gak kene....kdg2 malas nak tunggu....sakit hati kan????huhuhu
alamak.. teman baghu ingat nk menempah ayor esiah juge..
BalasPadamghase mcm jwpn dibagi tu tak masuk dek akey..
sy pun pernah kena kak, punya la jenuh nak reserve..dh la call mahal gila. last2 xjadi reserve!
BalasPadam