Kawan-kawan kakcik

Khamis, 10 November 2011

Entah apa-apa saja...

memang tak patut

sungguh tak patut

adakah patut

bila kakcik nak buka kotak komen


boleh pula keluar amaran ini

v

v

v


Gila!!!


notahatisajasaja : pagi ini ku terlihat bulan penuh yang sangat cantik, malangnya saat aku ingin merakam keindahan itu, bulan itu tidak lagi kelihatan...



22 ulasan:

  1. kaklu tanya kaklong,lagi lah kaklong tak tau jawapanya..tapi nampak macam menyusahkan jer!

    BalasPadam
  2. keh keh~~koey teow pun sekarang tergolong dalam porno~

    BalasPadam
  3. forno tu mende?

    betul kakcik, semalam bulan cantik mengambang penuh tp bagai diselaputi kabus...

    BalasPadam
  4. hahahah..kelakarla kak chik..sian blog akak tak pasal2

    BalasPadam
  5. bujal...


    lepas ni tak boleh sebut kuey teow tau! hihihi...

    BalasPadam
  6. Q...

    forno tu adikbadiksepusatsepusing dengan kimono kot! hehehe...

    BalasPadam
  7. Fitri...

    jangan lepas ni blog kakcik ni 'digantung' pulak oleh SKMM, dah le! ;-)

    BalasPadam
  8. kakcik ada taruk gambo ayam tak berbulukah??? kihkihkih!!!

    BalasPadam
  9. semalam kami laki bini layan tengok bulan yg sangat cantik!

    BalasPadam
  10. Dah gila ke apa? Porno? Hm... betullah kakcik entah apa-apa.

    BalasPadam
  11. gitu pulak jadinyekan... alahai... anak saya semalampun bising cakap bulan cantik malam ni ibu...

    BalasPadam
  12. wah, kalo buh abusive ke offensive ke tak pe la lagi.. terus dia kategorikan porno.. kekeke...

    putubambu dah ngaku lom?

    BalasPadam
  13. Anaa...

    PB ngaku dah. Alhamdulillah. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com