Kawan-kawan kakcik

Khamis, 28 Julai 2011

Dah besar pun cemburu...

Ingatkan Budak Sepet ni tak pandai nak cemburu sebab dia memang suka dengan budak kecil.  Rupanya, bila adik sepupunya duduk di atas ribaanku, dia berpura-pura main di belakangku.  Sebaik sahaja adik sepupunya turun, dia melompat naik ke atas riba.  Dia ingat badan dia tu ringan sangat!




31 ulasan:

  1. mak oiiii....kalau mcm tu...mau patah tulang peha....ahakz

    BalasPadam
  2. jeBateja...

    itu sebab kalau naik kereta, kakcik lebih rela duduk di kerusi belakang sebab dia akan duduk atas riba kakcik bila kakcik duduk di hadapan.

    BalasPadam
  3. Ayu...

    jangan kata BS, abangnya si Bangcik pun pandai jeles!

    BalasPadam
  4. bujal...

    Ainul juga akan begitu nanti! :)

    BalasPadam
  5. itu tanda dia sayang lah tu!!!

    BalasPadam
  6. tunggu saya nak pegi manja2 dgn kakcik pulak. hihi~

    BalasPadam
  7. hahah...
    teringin nak duduk atas riba lagi la tu..:p

    BalasPadam
  8. eh..'tempat' dia mana bleh org lain yg duduk hehehe...

    BalasPadam
  9. Uncle...

    memang sayang sangat. Tapi bila minta tolong picit, selalu cakap 'Adik letih la...' ;-)

    BalasPadam
  10. gB...

    mesti dia bagi jelingan maut dengan mata sepetnya tu! :)

    BalasPadam
  11. Diana...

    bukan setakat teringin, memang selalu dia duduk pun. :)

    BalasPadam
  12. AzMask...

    dia manjakan dirinya sendiri. :)

    BalasPadam
  13. Mimi...

    silap gaya, dia boleh tarik muka. :)

    BalasPadam
  14. entah naper saya mmg suka memangku wlp dah sebesar gajah heh3...
    anaklah katakan...kan?

    BalasPadam
  15. kakcik jangan tak tau, masa saya bersalin anak sulung...bonda saya tak habis2 melayan cucu pertama...tiba2 adik bongsu saya berusia 13 tahun masa tu dtg dan menyuarakan ketidak puas hatiannya

    "tak aci lah macam ni! edi pon nak riba jugak..nak kena mandikan juga...siap pakaikan baju...sapu minyak kat perut...huhh!"

    BalasPadam
  16. bila dah besar .. cemburunya pun makin besar !

    BalasPadam
  17. budak2 mmg cm2...die takut khilangan...=)

    BalasPadam
  18. huhuhu....boleh tahan jugak yer

    BalasPadam
  19. mama
    mujur cheqna tak macam gitu..kalau tak naya mama
    hahahahaha

    BalasPadam
  20. ehem2.. adik.. akak pon nak dok atas paha mak gak.. leh tak? ehehe

    BalasPadam
  21. Cemburu tanda sayang!

    Paha Ibu kusyen terhangat - bila beriba mengalir elektrik kasih & sayang - tiada di pasaran. Heheee...

    BalasPadam
  22. kakakku kakcik..
    itu namanya 'anak mak'.. err.. sy kecik dulu tak mcm tu.. hihihi.. ye ke???

    BalasPadam
  23. Salam.
    Itu cemburu bertempat.
    Bukan cemburu buta...

    TQ

    BalasPadam
  24. kakcik... bagitau BS nnt kak Cyana nk ddk ats mak.. bley kan? hehe

    BalasPadam
  25. macam anak saya yang no dua.. bila ai riba baby lain dia mula buat muka merajuk.. hikhikhik.. comel je.. ;)

    BalasPadam
  26. Adik comel..tapi pemalu bila jumpa dgn auntie wati....jemput datang lagi ke Restoran Ayahanda..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.