Kawan-kawan kakcik

Selasa, 22 Februari 2011

Yang indah di mataku...

Maha Suci Allah yang menciptakan keindahan langit dan laut...











28 ulasan:

  1. pemandangan yg menyejukkan dimata
    menyenangkan dihati ..
    tanda syukur pada illahi..


    Salam manis and ceria kakcik . Saya doakan saat ini akak sihat bersama keluarga dan anak2.. :)

    BalasPadam
  2. LiNda yang manis...

    ke manakah gerangan dirimu yang lama tidak kelihatan???

    Semoga LiNda juga ceria dan sejahtera sentiasa di samping keluarga tercinta. :)

    BalasPadam
  3. k.cik,

    aina suka laut, laut itu boleh membuatkan hati tenang, damai dan aina betul2 jatuh cinta dengan desiran anginnya...walaupun kita tahu pada ketika2nya laut akan bergelora...

    BalasPadam
  4. kadang leka tengok bentuk bentuk awan kan?

    BalasPadam
  5. JunAina...

    kakcik memang suka menatap wajah laut dan langit - rasa ada ketenangan di sana di saat laut tidak bergelora dan langit tidak menangis. :)

    BalasPadam
  6. Sya...

    kadangkala boleh namapak macam awan itu dibentuk2 menyerupai sesuatu, kan? :)

    BalasPadam
  7. Kaseh...

    iya - cantik dan mendamaikan. :)

    BalasPadam
  8. kak cik tenang je bila lihat gambar tue...

    BalasPadam
  9. pandai akak ambil gambar - gambar alam ni... kat mana ni kakcik?

    BalasPadam
  10. Amy...

    sangat tenang apalagi bila dihayati kebesaran Ilahi Yang Maha Pencipta... :)

    BalasPadam
  11. Chik Na...

    gambar2 tu kakcik rakam di Kota Kinabalu. :)

    BalasPadam
  12. Ila...

    sepenuhnya apa tu, Yang?? Sihat?? Oh.. tidak sepenuhnya...

    BalasPadam
  13. Salam kakcik,

    Begitulah keindahan panorama ciptaan Allah SWT. Sangat cantik dan mempersonakan...

    BalasPadam
  14. alhamdulillah
    maha suci Allah..
    Allah maha kuasa
    moga mama sihat sokmo =)

    BalasPadam
  15. Hj Zed...

    salam kembali - tak terungkap dek kata2 tentang keindahan itu... :)

    BalasPadam
  16. PM...

    kakick pun suka melihat laut, gunung-ganang dan langit... :)

    BalasPadam
  17. Cheqna...

    mama taklah sihat sangat, tapi mama boleh leka menghayati keindahan alam. :)

    BalasPadam
  18. Zeq...

    kita hanyalah hamba yang serba lemah...

    BalasPadam
  19. Salam kakcik..

    kakcik..gambar2 tu kakcik snap sendiri ker? Msyaallah..macam kerja org pro jer...khellas gitu!

    antara kejadian Allah yg saya suka tengok selain janin dalam rahim ialah langit dan laut. Saya boleh hanyut dalam perasaan, terbang di daratan...

    terimakasih kakcik dgn pemandangan sebegitu indah...cpt pulang dan selamat sampai kerumah. BS saper jaga?

    BalasPadam
  20. Q...

    semua gambar2 tu kakcik rakam sendiri. Kakcik sampai di rumah lebih kurang jam 11.00 malam tadi. Kalau masih di KK, pastinya kakcik tak buat catatan. Alhamdulillah, BS selamat di bawah jagaan abang2ya. :)

    BalasPadam
  21. teman sukeee.. sejut mateee... :)

    BalasPadam
  22. AzeedA...

    sebab teman tau mike suke la yg teman amik gambo tu...hehehe....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.