Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 29 Januari 2011

Gambar-gambar lawatan ke Gardenia...










50 ulasan:

  1. waaaaa kakcikkk sangat jelesssssssssss... nak pegi jugakk..

    BalasPadam
  2. wah..persatuan pddk taman kakcik ke wat lwtn ni..aktif krt dia..

    mesti dpt tgk cara dia buatkan..nak2 butterscotch..saya sukaaaaa....

    BalasPadam
  3. Kaseh...

    kan kakcik dah pelawa untuk ikut sekali... :)

    BalasPadam
  4. SN...

    kebetulan suami kakcik Ahli JKP Kawasan tu... dia aturkan lwatan tu dan kakcik menyibuklah sekali... :)

    BalasPadam
  5. dasat laaa.....ada dpt roti free tak...???

    ahakz

    BalasPadam
  6. waaa.. hari ni kakcik makan roti je ke?

    BalasPadam
  7. Salam kak Cik..

    bestnya.... tengok bungkusan Twiggies dalam pic bawah.. teringat masa di Malaysia dulu, favorite anak-anak Nida tu..

    BalasPadam
  8. Baru lps makan tp knp terliur tgk roti ni ye? Huhu.. sodapnye!

    BalasPadam
  9. tiba2 ..... aku jadi jelesssss ..... nak pegi jugaaaa

    BalasPadam
  10. kakcik, dapat roti free tak? ngee...

    BalasPadam
  11. kita pun tak sampai kesitu lagi. Bestkan tengok cara dorang beroperasi.

    BalasPadam
  12. jeBateja...

    sudah semestinya... :)

    BalasPadam
  13. ibuintan...

    perut dan tekak Melayu kakcik ni tetap hendakkan nasi! :)

    BalasPadam
  14. W/salam Nida...

    budak2 dah tentu suka jenis yang macam tu. :)

    Kakcik suka butterscotch tapi...

    BalasPadam
  15. Hamizah...

    iya, percuma. Setiap pelawat mesti dapat satu beg.. :)

    BalasPadam
  16. Sephia...

    kakcik pulak, roti tu depan mata - tapi nak nasi juga. :)

    BalasPadam
  17. Chik Att...

    kalau nak bawa rombongan kena tempah tarikh untuk lawatan awal2... :)

    BalasPadam
  18. gB...

    adaaa.... tuuuu.. yang gambar terakhir tuuuu... :)

    BalasPadam
  19. Cik Ina...

    memang best. Tenaga manusia tidak banyak digunakan - banyak menggunakan mesin2 yang canggih. :)

    BalasPadam
  20. Kilang gardenia kat Shah Alam tu ke kakcik?

    BalasPadam
  21. bila bab lawatn ni teringat zaman skolah dulu, kemudian zaman belajar. mula kerja tiada lagi lawatan2 yg best macam tu...asyikkk...kerjjjaaaa...

    BalasPadam
  22. agaknya berapa kali lawatan yang dianjurkan oleh isteri2 pegawai JAKIM, isteri2 pegawai kementerian kesihatan dan KHEP..ke kilang itu sebulan?

    BalasPadam
  23. bestnye kak cik

    ada dapat harga murah ke..

    byk shopping roti?

    BalasPadam
  24. eh..kak cik ni
    tinggal di pandan indah ke?

    ati dulu b4 pindah klia ni
    menyewa sana bertahun2 tau

    BalasPadam
  25. macam rombongan cik kiah ye kak cik ..


    hehehe..



    borong banyak tak kak?

    BalasPadam
  26. Salam,
    kak cik duk kat pandan Indah ke. Dekat la dengan rumah mak sy kat Cheras. Mak sy kalau tak duk kg dia duk rumah dia lagi 1 kat Cheras. Dekat flat yg kat dewan badminton cheras tu. Pergi rombongan tu mesti dapat banyak buah tangan kan

    BalasPadam
  27. JunAina...

    kakcik pun ikut lawatan persatuan pernduduk saja... :)

    BalasPadam
  28. Zeq...

    sepatutnya soalan itu ditujukan kepada pihak2 berkenaan ataupun PRO Gardenia. Kakcik tidak cukup bijak untuk menjawabnya. :)

    BalasPadam
  29. Ati...

    di situ tiada jualan dibuat kepada pengunjung. Roti2 yang baru 'keluar' dihantar ke tempat2 yang jauh untuk menjamin 'kesegarannya'.

    Kalau ada yang berminat untuk membeli dalam jumlah yang banyak, kena hubungi pusat jualannya di Kota Kemuning. :)

    BalasPadam
  30. Eh.. Ati lagi.. :)

    kakcik tinggal di kawasan perumahan yang bersempadan dengan Pandan Indah. Sebelah kaki di Cheras, sebelah lagi di Pandan Indah. :)

    BalasPadam
  31. Reen...

    anggota rombongan tu naik bas. Kakcik, suami dan BS naik kereta sendiri. :)

    Tiada jualan dan pembelian di situ. :)

    BalasPadam
  32. Aidah...

    oh.. dewan badminton tu jauh sikit dari rumah kakcik. Kena berkenderaan juga kalau nak pergi. :)

    BUah tangan yang kami dapat, itulah yang dalam gambar terakhir tu. Di kilang tu, cuma dihidang dengan air kosong dan twiggies. :)

    BalasPadam
  33. twiggies makan tengahari IM kalau tak rasa lapar untuk makan nasi di kantin tempat kerja..

    BalasPadam
  34. masa pi sana dpt diskaun ke kakcik????...butterscotch n twiggies tu my feveret......

    BalasPadam
  35. ghoginye x ngikut ye.. apekan daye ade yg cedeghe kt ghomah ni haaa huhuhuuu

    BalasPadam
  36. Saya lak tak boleh makan sangat roti gardenia ni. Now cuba makan yg whole meal. Selalu dpt heart burn.

    BalasPadam
  37. IM...

    kakcik pulak, kalau rasa 'malas' nak makan nasi - kakcik suka makan butterscotch atau roti yang harganya 60sen tu. :)

    BalasPadam
  38. NzA...

    kat situ, dia orang tak buat jualan.. tak dapatlah nak beli roti. :)

    BalasPadam
  39. AzeedA...

    takde rezeki le tu... Yang penting 'abah'nya dengan anaknya selamat... :)

    BalasPadam
  40. Yan...

    ingat semalam nak terus ke tempat Yan - tapi ada hal pulak yang tak dapat dielakkan...

    BalasPadam
  41. Seronoknya jenjalan ke gardenia..

    Kak Cik, saya pun suka butterscotch.. nyumnyum... terasa keenakkannya..

    BalasPadam
  42. wow mesti best, dpt tgk camne pembuatan roti, setuju, sy pun suka butterscotch

    BalasPadam
  43. Mesti sepanjang jalan balik tak JEM, kan??

    sebab ada bawak banyakkkkk roti dalam bas.!

    hahahahaha!

    BalasPadam
  44. AzMask...

    baunya pun wangi dan 'manis' kan? :)

    BalasPadam
  45. Mamasyaza...

    lawatan kakcik semalm buat yang kesekian kalinya... tapi tetap seronok tengok cara2 roti itu dibuat. :)

    BalasPadam
  46. Azie...

    ewah... jem jugak jalan semalam - sebab dalam kereta pun ada bawak jem! ;-)

    BalasPadam
  47. kak chik..
    bestnya..ayu tunggu2 entry nie,,
    nsib ayu tak terkandas semasa dlm perjalanan dr kampung kerumah sbb banjir..kalau tak..sure tak leh jenguk lawatan kakchik...heheheh


    PS: buatlah GA..berapa nilai RM utk pic akhir tu..hehehheh

    BalasPadam
  48. Ayu...

    syukurlah Ayu selamat sampai ke rumah. Hehehe... GA kakcik yang pertama belum settle lagi... Nak bagi hadiah roti, takut luput sebelum sampai kepada pemenang! :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com