Kawan-kawan kakcik

Selasa, 28 Disember 2010

Berat blog...

Saja-saja tadi tumpang timbang berat blog di BLOG AAP ni....

Agak-agaknya sesuai tak berat blog kakcik ni, En. Yassin? :)


32 ulasan:

  1. kalau berat badan selari ngan berat blog, ok tak? hehehe.

    BalasPadam
  2. KOG...

    berat badan 109.61kg??? Ya ampunnnn... kena masuk akademi dRR pulak nanti!! ;-)

    BalasPadam
  3. eh~tu berat saya tuh~~

    *muka sedih

    BalasPadam
  4. nk jejak blog nie ok lg...senang je kluar n3.....2 tndanya blm berat la....

    BalasPadam
  5. kalu boleh kena joging sikit lagi tu...

    BalasPadam
  6. Salam kak cik, yang berat blog tadi kat blog Cik Kak Comel, bukan Kakcik punya hehehe.. blog kakcik baru 107.32 KB 0.8 seconds 0.01 seconds ok le tu cuma lebih sikit aje :) kalau bagus bawah pada 100KB cantik.

    BalasPadam
  7. Alah heran ke, berat ku pun dah bertambah2 kilonya..haha inikan blog..tengok tuan lah..kahkah

    BalasPadam
  8. salam my dear sis..:):)

    opss!!
    lantaran minat sgt gambar2nya..maka berat lee lagi blog tinie dari akak..huhuhu
    Walau ia berat..Tq sis..sudi juga jengok2 ke sana yaa..:)
    Thankssss...!!

    BalasPadam
  9. perlu di selaraskan... hehehe...

    BalasPadam
  10. blog saya ringan kot
    macam tuan dia sdiri..hehee..

    BalasPadam
  11. wah..blog pun kena timbang juga ye...guna kati ke kg..kakcik


    blog saya mesti sama berat dengan tuannya tu..naik berkilo2

    BalasPadam
  12. sahrom...

    senaman blog ke buat senaman ala tarian poco2? :)

    BalasPadam
  13. MDT...

    blog pun ada kolestrol, ek? :)

    BalasPadam
  14. Bujal X...

    jumpa DrSinga minta ubat kurus! :)

    BalasPadam
  15. AUC...

    'lemak' yang kat mana nak kena buang ni, ya? :)

    BalasPadam
  16. AAP..

    kakcik baca pasal blog Cik Kak Comel tu yang kakcik pun nak tumpang timbang berat! hehehe... penyibuk betul kakcik ni, kan? :)

    Hmmm... agak2 nak buang yang mana, ya?

    BalasPadam
  17. Imanshah...

    kena mabil kira juga. Takut disebabkan berat, orang 'menyampah' nak masuk! :)

    BalasPadam
  18. Tinie sayang...

    kakcik memang pernah menghadapi masalah nak masuk ke blog Tinie.. tapi, sekarang dah ok sikit! :)

    BalasPadam
  19. ibuintan...

    kakcik jumpa penimbang tu kat blog Akuanakpahang. Jom cuba2 timbang berat blog ibuintan kat sana. :)

    BalasPadam
  20. kurangkan gula dalam munuman...lebihkan gula dalam blog...hihi~

    BalasPadam
  21. ehheheh..emm..jom kita g jogging kak..sy pon makin berat..hehe

    BalasPadam
  22. Hello Kakcik, wishing you and family the very best of seasons greetings. Selamat tahun baru.
    Simpan satu lagu dalam hati, Lee.

    BalasPadam
  23. Ilmu ni lum pandai lagi. Nak kena belajar jugak ni

    BalasPadam
  24. blog pun bolih timbang-timbang ye.kalau berat, susah sikit nak upload kot.

    BalasPadam
  25. CCC...

    pakaian kakcik banyak yang dah tak boleh dipakai kerana ketat! huhuhu... :(

    BalasPadam
  26. Hello Uncle Lee...

    terima kasih kerana sudi datang. Harap gembira dan mula selalu, ya? :)

    BalasPadam
  27. Aida...

    kadang2 kita boleh dapat ilmu secara tak sengaja/langsung semasa terjah blog kawan2... :)

    BalasPadam
  28. Cik Ina...

    kalau blog kita 'berat', kawan2 nak datang 'bertandang' pun susah... :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com