Kawan-kawan kakcik

Selasa, 28 Disember 2010

5S...



Adakah ianya benar-benar dilaksanakan di tempat anda?




26 ulasan:

  1. erm... asa kurang dipraktikkan. opps!

    BalasPadam
  2. kak c hik 5s tu apa?maaf kalau tertinggal keretapi.

    BalasPadam
  3. Cyana...

    kakcik rasa memang ramai yang tak ambil peduli pun! ;-)

    BalasPadam
  4. Cik Ina...

    5S tu seperti yang kakcik tampalkan itulah... yang sepatutnya menjadi budaya di tempat kerja... :)

    BalasPadam
  5. kalau 5s nie ermm tak pasti la pulak hehehee

    BalasPadam
  6. agaknya praktik kat kerja gomen je kot

    BalasPadam
  7. AUC...

    silap2 5S tu - senyap, sepi, sunyi, sorok dan soruuuu...

    BalasPadam
  8. saya pakai satu 's' je~

    "sleeping"

    he~~

    BalasPadam
  9. Ati...

    sepatutnya diaplikasi di semua jabatan awam/swasta.. :)

    BalasPadam
  10. Kalau semua practik kan camne, eeemmm (sendiri jawab lah yee)

    BalasPadam
  11. Bujal X...

    sleeping??? hmmm... Kalau asyik sleeping, nanti missed syoru lak... hehe...

    BalasPadam
  12. Yan...

    hmmm... (garu2 tudung).. cemana ek? ;-)

    BalasPadam
  13. kat tmpt hubby saya apply 5S nih..berhasil...

    BalasPadam
  14. SN...

    kalau ikut betul2, memang bagus.. :)

    BalasPadam
  15. kitorg kat opis ni segala huruf pakai. hahaha

    BalasPadam
  16. Salam Kakcik...dedulu je beria ia siap kusus bagai nak terapkan budaya ni...pas tuuu...sendiri tau laaaa...

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum...

    Kena praktik di mana jua kita berada, tak gitu kak cik!

    BalasPadam
  18. saya buat..sapu..sisih..susun..
    kat rumah..
    sebelum recycle..

    BalasPadam
  19. gB...

    huruf A ke Z ye??? maknanya??? :)

    BalasPadam
  20. W/salam Cikgu Nurin...

    t*hi ayam pun lama sikit panasnya, ya? :)

    BalasPadam
  21. Wa'alaikummussalam Ustaz...

    sepatutnya begitulah. :)

    BalasPadam
  22. Pn Dr...

    kalau kakcik, lepas lama susun - bukan recycle - tapi masuk plastik hitam (kemudian jenuh fikir - nak hantar ke mana!) :)

    BalasPadam
  23. Dapat 3s yg teratas tu pun dah cukup KAKCIK....ahakz

    BalasPadam
  24. jeBateja...

    kadang2 nak memulakannya, bukan main beriya2 - lepas tu suam2, kemudian terus sejuk! ;-)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com