Kawan-kawan kakcik

Ahad, 26 September 2010

Mari main-main dengan kucing....

Apakah salah kucing-kucing ini maka mereka dikurung??



Agaknya kucing ni kata 'kalau aku duduk kat luar, aku pun boleh gemuk macam kau tauuuuu'





'Lihat matakuuuuuuu ... sebelah biru, sebelah oren... kau ada?'




16 ulasan:

  1. huhuhuh ciklinn takde mata sebelah lain sebelah lain... haitss sgt comell kucin nih...

    BalasPadam
  2. kakcik..bayangkan kalo kucing tu benar berkata2? hahaha.

    last tyme sy ada gak kucing sekor mata biru dan orange.. rindu zaman menjadi mak kucing. kikiki

    BalasPadam
  3. saya juga rindu zaman bermanja dan tidur sekatil dengan si comel ni...
    anak2 dan suami tidak suka kucing pula..

    BalasPadam
  4. mentang2 la kucing banyak BULU..ramai minat kucing.

    BalasPadam
  5. kucing tu sedang berkata-kata tu...tapi kita je yang tak dengar

    BalasPadam
  6. Salam Ciklinn...

    tapi ciklinn ada sepasang mata yang sangat cantik... :)

    BalasPadam
  7. Salam Mimi...

    kakcik tak boleh main-main dengan kucing - alahan! Budak2 itu pun , sibuk kakcik suruh basuh tangan selepas pegang kucing... :)

    BalasPadam
  8. Salam Cyana...

    mesti kucing-kucing itu akan berkata.. 'keluarkan aku dari siniiiiii'.. hehehe.. :)

    BalasPadam
  9. Salam LiNda...

    kakcik suka tengok kucing je! :)

    BalasPadam
  10. Salam ibuintan...

    disebabkan kakcik pengidap athma, jadi kakcik tidaklah suka 'bermesra' dengan kucing... :)

    BalasPadam
  11. Salam Zeq...

    kakcik geli dengan BULU...hehehe.. :)

    BalasPadam
  12. Salam AM...

    kakcik juga selalu berfikiran begitu.. :)

    BalasPadam
  13. "'Lihat matakuuuuuuu ... sebelah biru, sebelah oren... kau ada?'"

    Takda.. takda. Memang takda.

    Tapi ais sedow, macam-macam kaler adaaaa..!

    hahahaha

    BalasPadam
  14. Salam Azie...

    aissedo je?? konteklens tak de??? hehehe...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.