Kawan-kawan kakcik

Isnin, 27 September 2010

Tetamu

Terima kasih kepada Acu dan Azie yang sudi bertamu ke rumah kakcik malam tadi.  Kakcik mohon maaf atas segala kekurangan dan ketidakselesaan - maklumlah rumah yang isinya serba kekurangan. 

Azie yang sentiasa ceria

Acu yang manis

Hidangan yang serba ringkas

Dah kenyang ke???

Sembang-sembang sambil makan - tapi tak buat ketupat tau!

Chak yang sampai terlelap (masa ambil gambar ni dia buka mata pula) tunggu mak-mak bersembang!


38 ulasan:

  1. Terimakasihh...! Terimakasihh...! Terimakasihh...!

    BalasPadam
  2. salam kakcik..

    mana serba kurang nya , dah penuh meja tu ....he he he

    BalasPadam
  3. Wah ...seronoknya, diaorang dah sampai umah kakcikla..............

    BalasPadam
  4. toche...gracias...syukran..Cám ơn ông...Mersi...Shukriya

    TERIMA KASIH daun keladi...
    ada rezeki KAMI DATANG LAGI..hehee


    kakcik,rendang ayam tu sangat sedap...

    BalasPadam
  5. wehwehweh!!!!!!!
    kita jeles!!!!!!!!!

    BalasPadam
  6. oo tetamu , ingatkan MADUI baru kak cik pakai tudung putih

    BalasPadam
  7. bestnyer jumpa kawan2.. tahun depan ciklinn lak sampai.. hehheh

    BalasPadam
  8. wah...sampai azie ke rumah kakcik...!

    BalasPadam
  9. boleh percaya ke tak buat ketupat tu ? hehe

    BalasPadam
  10. Jauh di mata dekat di hati...

    Seronoknya dapat beraya dengan kawan-kawan!

    Salam Syawal Kakcik! Semoga sehat selalu!

    BalasPadam
  11. salam kakcik,

    wahhhhh, penuh hidangan kat atas meja....

    meriahhh sungguh....

    nak gi beraya rumah kakcik jugak la...

    hehehe...

    BalasPadam
  12. kak cikkkk...
    jelesnya ida tk dpt g umah kak cik...nak g tkde kenderaan...uwaaaa...

    BalasPadam
  13. best dpt sembang2 dgn kawan2 lama..sy pulak jmpa kawan2 baru :)

    BalasPadam
  14. wah2...sedap kak azie makan...sampai sengih2 tu..kakcik masa apa..?mesti special ni...

    BalasPadam
  15. "wah2...sedap kak azie makan...sampai sengih2 tu..kakcik masa apa..?mesti special ni... "

    sebetulnya

    "Aik..dia tu, apasal tersengih sengih perasan"

    BalasPadam
  16. Salam my dear sis:)

    Seronok berjamu selera dgn teman2 yaa...yang pasti..tiada gossip2 kan kan..:)

    BalasPadam
  17. Azie...


    sama2 sama2 sama2...hehehe (sampai 3 kali tuuuuuuuu)e

    BalasPadam
  18. Salam Ummi...

    penuh dengan serba sedikit sahaja.. :)

    BalasPadam
  19. Salam Salmi...

    bila turun KL, singgahlah ke rumah kakcik (ajak betul2 ni) :)

    BalasPadam
  20. Acu..

    kecik kerusi kayu, katil kakcik tadahkan.. datanglah jangan segan2.. :)

    BalasPadam
  21. Pn Dr...

    bila pulak kita nak berjumpa ni??? :)

    BalasPadam
  22. Zeq...

    wehh... isteri orang tu.. jangan buat main2... :)

    BalasPadam
  23. Ciklinn..

    kenapa tunggu sampai tahun depan?? datanglah.. :)

    BalasPadam
  24. gadisBunga...

    bila pulak GB nak datang ke rumah kakcik? Silalah jangan segan2.. :)

    BalasPadam
  25. Kanda AL...

    jangan kata ketupat, lemang pun tak de! hehehe...

    BalasPadam
  26. Salam Syawal Anne...

    lamanya menyepi.. banyak buat kueh, ya? :)

    Kakcik nak pergi Penang ni...

    BalasPadam
  27. Ain...

    silalah.. sekadar apa yang ada... boleh kan? :)

    BalasPadam
  28. Salam Ida...

    bila kakcik boleh datang ke rumah Ida? Nak tunggu Ida datang ke rumah kakcik, macam tak sampai je! :)

    BalasPadam
  29. Firuz...

    kedua2nya kawan yang berasal dari aktiviti memblog! :)

    BalasPadam
  30. Salam Siti..

    tak ada yang istimewa pun... seadanya sahaja. :)

    BalasPadam
  31. Zeq..

    tak baik kata macam tu... :)

    BalasPadam
  32. Salam Tinie sayang...

    sembang2 biasa sahaja.. :)

    BalasPadam
  33. Hahahaha...

    komen ZEQZEQ sungguh menggoda perasaan saya!

    BalasPadam
  34. bila kakpah nak sampai rumah kakcik pulak ni ye....

    BalasPadam
  35. Azie...

    Zeq ni pandai bergurau, kan? ;-)

    BalasPadam
  36. Kakpah...

    datanglah, bukan jauh sangat Pandan Indah dengan BBBangi tu... :)

    InsyaAllah kakcik akan ke Bangi (bukan BBBangi)- berdekatan Restoran Tepian Bangi pada 10.10.10 ini atas urusan pertunangan anak sepupu. :)

    BalasPadam
  37. tercapai sudah hajat nk minum milo panas di rumah kakcik...hehehee

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.