Kawan-kawan kakcik

Isnin, 17 Mei 2010

Tak Mengapalah.. Mungkin Belum Rezeki..

22 ulasan:

  1. Salam..
    Kakcik nak kena ke Sarawak ke? Penempatan semula atau kenaikan pangkat? Jauh tu..

    BalasPadam
  2. Salam Niza... Atas nama kenaikan pangkat, tapi terlalu jauh...:(

    BalasPadam
  3. Salam Kak Cik,
    Tak pelah kalau belum ada rezeki mungkin ada hikmah di sebaliknya.

    BalasPadam
  4. Salam Aidah...

    iyelah, kalau rezeki takkan ke mana.. :)

    BalasPadam
  5. Takper lah Kak Cik terpaksa menolak tawaran itu. Mungkin ada hikmah di sebaliknya..

    BalasPadam
  6. insyaallah akan datang yang lebih baik :)

    BalasPadam
  7. Azie.. ya, kita kena selalu berfikiran positif. :)

    BalasPadam
  8. KOG.. Insya Allah. Sesungguh Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik buat kita. :)

    BalasPadam
  9. kakcik tolak yang mana? of course tak nak pegi sarawak kan?.Tapi pangkat sudah tentu kakcik terima kan .Gurau je...saya faham maksud yang tersirat.TAHNIAH kakcik, apapun orang dah nampak kelebihan kakcik ,meskipun kakcik TERPAKSA menolaknya.

    BalasPadam
  10. harga sebuah pengorbanan..jauh sgt..risau kita..

    BalasPadam
  11. Kak Wan.. dah tolak penempatan, bermakna tolak sekalilah kenaikan... Jauh sangat nak bancuh air kat sana. :)

    BalasPadam
  12. Zeq.. huhuhu.. tak sanggup rasanya..

    BalasPadam
  13. Relax kakcik....`bancuh air' kat mana2 pun sama je...janganlah pegi jauh jauhhhhhhhh.... :D

    BalasPadam
  14. Fa... walaupun bancuhnya sama, yang minumnya mungkin berbeza citarasa dalam memberi penilaian. :)

    BalasPadam
  15. salam my dear KakCikS..:)

    Alahai..Kapit???
    Aduhaiii...jauh bangatttt!!
    Tak pelah sis...insyaAllah ada rezeki lain yg dekat2 nanti..:):)

    BalasPadam
  16. Salam Tinie dear...

    hahaha.. memang terKEPIT kakcik dibuatnya. :)

    BalasPadam
  17. mak oi..jauh nye..
    x pe lah kak...belum rezeki akak

    BalasPadam
  18. salam kakcik,
    mesti dlm delima kan dalam membuat keputusan,
    takpe belum rezeki tu mungkin ada yg lebih baik menunggu

    BalasPadam
  19. Salam! Kokcik,
    Yang teman heghan nape sampei jauh bebenor kokcik mohon sampei ke Kapit? Isyy dalam borang tu, mmg kokcik ada mintak sanggup tukor ke Sarawak kot? Isyyy tak patut deme buat kokck mcmtu kalor ye pun nak naikkan pangkat! Tak aci, tak aci!

    BalasPadam
  20. @cu.. kakcik dah buat surat penolakan ke Kapit, tapi akan menerima kalau tempatnya bersesuaian (macamlah orang nak layan sangat....). Tak apalah.. rezeki ada di mana-mana kan?

    BalasPadam
  21. Salam Ibuintan..

    belum rezeki kakcik tu.. Redho saja la. :)

    BalasPadam
  22. Salam Yop..

    teman idok le nulih dalam boghang tu nak ke Kapit. Sebenonya, sekaghang ni yang kosong kat negeghi2 je.. kat KL ni dah penuh. Tapi, ghasenye teman tak sanggup ngambik risiko.. patah tulang belakang teman, weh! :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com