Kawan-kawan kakcik

Selasa, 28 Februari 2017

Waktu untuk bertenang...

...buat sementara ini, aku tutup facebookku, instagramku

dan...

blog ini juga mungkin akan terbiar...

Sekiranya Allah SWT masih mengizinkan kita
untuk 'berjumpa semula'...

akan adalah nanti.

Sehingga itu :

anak-anak pergi ke sekolah
mencari ilmu sesungguh hati
andai ada silap dan salah
mohon dimaafkan setulus hati.


Assalamualaikum.

p/s : aku tidak ke mana-mana

19 ulasan:

  1. Rindu la akak ngan coretan dan pantun2 kakcik..dan yang rajin bagi salam di fb setiap pagi

    BalasPadam
  2. waalaikumusalam... semoga kakcik beroleh ketenangan, selamat berehat akak

    BalasPadam
  3. sampai masanya kita mahukan tempoh bertenang. Saya pun pernah buat macam ni.
    selamat berehat kakchik ^_^

    BalasPadam
  4. Selamat berehat dan bertenang kakcik..
    Kekadang kita perlu untuk diri sendiri..

    BalasPadam
  5. Wkmsalam.
    Selamat berehat.
    Harap jangan bertenang lama2.
    Nanti berkarat blog ni.

    BalasPadam
  6. ada ketikanya kita perlukan ruang untuk bersendirian kak.. nanti kembali datang singgah blog dkna yea

    BalasPadam
  7. InsyaAllah..dengan izinNya kita bersua lagi kak...betul...ada ketika kita sangat perlu rehat...

    BalasPadam
  8. Takpe kakcik..take your time..sapa lah kami bila terasa rindu ye..take care dear

    BalasPadam
  9. Semoga banyak kebaikan dari semua apa yg menjadi pilihan kakcik
    Selamat berehat.

    BalasPadam
  10. Makchaq pun rehat lama... tapi ada rasa rindu kat kawan2 maya..
    Fb memang jarang... instagram anak2 tolong buat suruh simpan gambaq tapi x pernah guna pun..

    BalasPadam
  11. Alah KC ni dah kenapa? Drastik sungguh keputusannya. Tak best arr mcm ni...
    Apa pun saya doakan moga KC baik baik sentiasa ye. Kalau rindu jengah jengahlah saya ye...

    BalasPadam
  12. Semoga mak temu ketenangan dan kembali bercerita dlm blog ini

    BalasPadam
  13. Selamat berehat dan tenangkan minda. Umur panjang berblog lah lagi.

    BalasPadam
  14. tak yr time.
    relax minda sikit ye..
    selamat berehat.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.