Kawan-kawan kakcik

Khamis, 28 Julai 2016

Siapa Mat Redho?...



Mohd Redha Roslan, Pegawai Teknologi Maklumat berusia 29 tahun, suami kepada isterinya dan bapa kepada seorang anak.  Mungkin kurang dikenali walaupun pernah menjadi juara rancangan Fear Factor Malaysia bersama pelakon Erin Malek pada tahun 2014.


Baru-baru ini nama Mohd Redha atau lebih dikenali sebagai Mat Redho kembali menjadi sebutan selepas beliau berjaya melepasi halangan-halangan dalam rancangan Ninja Warrior versi Vietnam.

Video aksi tangkas Mat Redho dalam rancangan itu telah tersebar menjadi viral di media sosial.

Lihat video dari carian di youtube ini :

Secara peribadi, bagi aku kejayaan yang membawa nama negara begini yang sepatutnya lebih diberi perhatian oleh media massa, bukan kisah artis berkahwin dua atau kisah artis yang tiada manfaat pun kepada masyarakat mahupun negara yang lebih dibangga-banggakan demi melariskan media masing-masing...

8 ulasan:

  1. Terharu pulak tengok dia berjaya KC.... Kalau saya jadi bini dia harus menangis kat sana tu haha..

    BalasPadam
  2. Kakcik,ada satu lagi video..fasa 3 rasanya. Cukup mendebarkan aksi dia.Yg kagum,dia fokus dan tak tergopoh2 masa lakukan aksi aksi tu. Tahniah Mat Redho.

    BalasPadam
  3. hebat mat redho ni...tangkas, cekap dan lasak orangnya...

    BalasPadam
  4. selamba mat redho nih.... setuju ngn kakcik... dr cite yg ntah hapa2 baik tgk cite psl mat redho ni

    BalasPadam
  5. haah ingat dah masa fear factor hari tu, tahniah buat beliau

    BalasPadam
  6. Tq Kakcik kerana war-warkan kisah Mat Redho ni. Saya pon baru tahu...hahahahaha. Tumpang bangga..

    BalasPadam
  7. Saya tengok mukanya teringat pulak pada bekas rakan sekerja dulu. Sama serupa betul. Masa dia masuk Fear Factor dulu pun saya fikir bekas rakan sekerja saya tapi dek kerana umurnya muda, memang confirmed bukanlah!

    Kakcik, cerita sensasi takda mesin basuh, drama TV lovey dovey, artis kena raba, artis kawin lagi, itulah yang paling orang kita suka! Kalau tidak, takkanlah laku kalau disuakan dalam media sosial!

    BalasPadam
  8. Setuju dengn pendapat mak..sekarang media sosial lebih banyak menumpukan pada berita artis yng bercerai berai...kadang-kadang malas nak baca

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com