Kawan-kawan kakcik

Isnin, 28 Disember 2015

Tidak perlu percutian mewah atau hadiah mahal...


...berkumpul bersama keluarga dan semua adik-adik serta seluruh ahli keluarga mereka sudah cukup membuatkan aku rasa bahagia...

26/12/2015 : di rumahku...

Inilah keluarga kami...

...keluargaku bersama keluarga empat orang adik-adikku
27/12/2015 : di kawasan perkelahan Hutan Lipur Sg Tua, Hulu Yam, Selangor...

masih ada kedamaian dan ketenangan di sini...
...bekalan makanan sekadarnya untuk mengalas perut...

anak-anak yang meningkat remaja / dewasa

kegembiraan itu tidak memerlukan kata-kata...

...aku tumpang gembira...

...entah berapa lama lagi
kami akan dapat bersama di dunia ini.

17 ulasan:

  1. Assalam kakcik.. tu yang family saya dok buat selalu makan makan sebab nak gather gather.

    BalasPadam
  2. Betullah kakcik. Berkumpul dengan keluarga adalah moment terindah
    Apa lagi kalau dapat berkelah, makan-makan, berbual-bual macam tu seronok sangat.

    BalasPadam
  3. seronok mak kan ;) dah lama izwa tak rase berkumpul ramai-ramai mcm nie.

    BalasPadam
  4. Meriahnya...kak cik jgn la ckp mcmtu...sedih la....

    Saya doakan kasih dan cinta kcik dan abgcik sampai syurga

    BalasPadam
  5. bila dah berkumpul ramai ramai..Allahu nikmatnya kak..masing masing kongsi cerita..begitu begini...meriah...

    BalasPadam
  6. Suka gambar kedua akhir tu kak.. masa untuk bersama semakin singkat samada suka atau tidak. Berharap yang terbaik sentiasa. Aamiin. Happy for you kak..

    BalasPadam
  7. betul tu, dapat berkumpul bersama keluarga dah cukup membahagiakan

    BalasPadam
  8. Memang kecoh kalau dapat berkumpul macam ni. Tapi nak mendapatkan seramai ini pun bukannya mudah!

    BalasPadam
  9. sedih SA baca ayat last tu mak..SA doakan mak dan ayah panjang umur dapat bersama selalu dan bahagia i samping orang- orang tersayang

    BalasPadam
  10. Wah..ramai tu kakcik..separuh dari ahli keluarga nekcik tu!!kami pun belum ada kesempatan untuk berkumpul lagi sepanjang tahun nii...

    BalasPadam
    Balasan
    1. so sweet kakcik..semuga sentiasa bahagia dalam usia yang berbaki..amiin

      Padam
  11. Seronoknya kumpul ramai2 begitu kan. Untunglah di negeri lain sungainya masih selamat dari pencemaran. Di Kedah sekarang saya agak takut utk mandi-mandi di sungai bila Pengarah Kesihatan Kedah sendiri kata tiada sungai di Kedah yg selamat dari kencing tikus. Tengok adik ipar merana kena kencing tikus tahun lepas menakutkan kami sekeluarga..

    BalasPadam
  12. seronok berkumpul ramai2. ky pun dah lama tak buat geder2 dgn adik beradik.sejak anak2 semua dah besar..kami membawa haluan memasing..

    BalasPadam
  13. Ni kalau anak2, selagi tak kecut jari-jemari selagi itulah dorang nak berendam dan terus berendam.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.