Kawan-kawan kakcik

Rabu, 9 Disember 2015

Patutlah menara ini tak tumbang...

...rupa-rupanya ada tangan yang memegangnya!
Sebenarnya aku tak perasan macamana imej jari-jemari
itu boleh ada pada bangunan Menara Condong Teluk Intan
ini. Bila aku semak gambar yang aku rakam, baru aku
nampak imej jari-jemari itu.  Berkali-kali aku melihat 
ke arah MTI tapi tidak nampak pula apa-apa imej.
Mungkin agaknya biasan jari anakku yang 
memegang telefon bimbitnya terakam sama waktu
aku mengambil gambar ini kerana aku tidak
menurunkan cermin kereta sewaktu mengambil
gambar.  Mungkinlah...


18 ulasan:

  1. Hihihi nampak tangan yg memegang tu kakcik..
    Macam real pulak menara tu dipegang..

    BalasPadam
  2. aah kakcik mungkin tangan munggil tu tangan anak kakcik... tp sekali imbas blh jd misteri heheheh

    BalasPadam
  3. Kakcik ni buat org suspenlah
    Sekalinya memang ada entiti yg memegang menara ini kakcik
    Cuba kakcik tengok kuku anak kakcik sama tak dgn kuku bayangan itu
    Seram aje hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... kakcik pun terfikir nak tengok jari anak kakcik, tapi lupa pulak... :)

      Padam
  4. Oh.....yelah....ada tangan yg memegang rupanya, hihi..patutlah ek KC

    BalasPadam
  5. Tangan siapakah itu.. Jaga-jaga kakcik.. ;-)

    BalasPadam
  6. masa kilang tempat kerja saya adakan majlis makan malam tahunan, ada sepasang pekerja vietnam ambil gambar berdua (berpaut bahu antara satu sama lain).

    bila di pos gambar-gambar itu ke website, kelihatan ada satu tangan xtra di celah antara mereka berdua.

    BalasPadam
  7. wah...macam misteri pulak kak chik..

    BalasPadam
  8. Siapa gerangan tangan sakti itu ye Kakcik? Nanti saya pi siasat, saya akan bawa sekali geng penyiasat paranormal, hehehehe....

    BalasPadam
  9. hahhaa, macam seram pun ada tiba2 nampak tangan *____*

    BalasPadam
  10. kak cik genggam menara condong ana huhu :)

    BalasPadam
  11. Kakcik, kalau entri ni jadi wordless wednesday betul-betul tanpa sepatah ayat, boleh mendatangkan efek seram tau! Hahaha!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.