Kawan-kawan kakcik

Selasa, 30 Jun 2015

Bersahur dengan durian sahaja...

...Gara-gara tak tahu nak makan apa dah dan selera bagai tiada, durian juga yang membuka selera.   Tapi tak boleh makan banyak,  nanti panas badan tambahan kalau kurang minum air kosong...

12 ulasan:

  1. lahai sedapnyer kak.... kalu berbuka ok lg ngn durian tp kalu utk bersahur tak berani lah kak... sbb tak blh minum air banyak2 lg lps tu kn

    BalasPadam
  2. hahahaha..walaupun buah durian banyak kat rumah MIL ni, saya cuma berani makan lepas balik terawih aja malam tadi Kakcik....tak berani nak makan buat sahur...kang sendawa siang2 bau durian! haha

    BalasPadam
  3. kak cik sekali sedawa, seksa orang sebelah haha :)

    BalasPadam
  4. Sahur hari ketiga lepas kalau tak silap, dak Adik hadap sorang buah durian waktu bersahur.. teringin sangat agaknya..

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum,
    wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    bestnyaaaaa

    BalasPadam
  6. tu dia kak .... tak pe la janji mkn juga... durian kaya ngan karbohidrat .....

    BalasPadam
  7. saya pun hari tu nak beli durian ..tapi tak jadi mengenangkan cuaca yang panas sekarang ni..silap2 demam satu umah naya ja..hahah

    BalasPadam
  8. Saya pun berani makan malam jer kak....

    BalasPadam
  9. Kelasssss kakcik
    Mkn deriyan jer?
    Cover ke perut sehari puasa?

    BalasPadam
  10. Aduhai, kakcik. Sedapnya. Tak kiralah berbuka ke atau bersahur, saya boleh saja mengerjakan durian ni ~_^

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.