Kawan-kawan kakcik

Selasa, 28 April 2015

Senaman punggung cara Qaid...




13 ulasan:

  1. Wah seronoknya tengok Qaid bersenam. Pandai..

    BalasPadam
  2. haha..tak lama lagi dah boleh angkat montot tu.. berpeluh lah nenek mengejar..

    BalasPadam
  3. Hihi... tak puas tak dpt tengok muka nampak montot aje:)

    BalasPadam
  4. hehehe.. tersenyum saya tengok video tu kakcik.. ;)

    BalasPadam
  5. kalau pandia jalan tu sibuklah nenek mengejar

    BalasPadam
  6. Alahai... senang je tu, Qaid. Aunty boleh buat :) Tapi itulah tak tahu kalau aunty buat nanti, nampak comel ke tidak dari sisi belakang. Hahaha!

    BalasPadam
  7. hehehehe... kalu org tua yg bt senaman montot gaya gitu msti buruk kan... cumei je qaid bt... ikut rentak tuh

    BalasPadam
  8. hahaha..sebab baby buat, mmg comel!

    BalasPadam
  9. Apa pun yang baby buat memang comel kerana mereka adalah wajah2 tidak berdosa yang akan sentiasa comel...

    BalasPadam
  10. suka buat comel kan baby2 ni.. mengundang kegeraman.. rasa nak cubit2 je pipi tu.. ^_^

    BalasPadam
  11. alah rugi lah cik yan tak dapat tengok video tu...line internet slow lah qaid cayang..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.