Kawan-kawan kakcik

Isnin, 9 Februari 2015

Panasnya cuaca di luar...

...tekak dah mula sakit

... badan terasa lesu

... tapi hidung 'srot sret'


Alahai...

janganlah ditimpa sakit

hujung minggu ini jika dizinkan Ilahi

nak berpergian lagi...


Nak kemana?

nanti-nantilah kita bercerita

takut kalau tak jadi nanti

tanggung malu sendiri!

16 ulasan:

  1. Sini pun sama kakcik. Panas berdenting
    Kesian budak balik sekolah tenghari panasnya.

    Puaslah kakcik makan angin:)

    BalasPadam
  2. Cepat cepat ambik ubat KC.....Vitamin jangan lupa. Kang berpergian dgn hidung srot sret tak happening pulak!

    BalasPadam
  3. Akak....minum air banya2. Rehat lebih sikit. Amik vitamin sikit. minum air kelapa muda...Insya Allah.

    BalasPadam
  4. semoga kakcik diberi kesihatan yang baik..amin..dan dpermudahkan segala urusan....

    BalasPadam
  5. Di Utara cuaca panas tapi berangin, waktu pagi kalau joging memang susah nak peluh sebab kedinginan menyucuk hingga ke tulang hitam...

    BalasPadam
  6. huhu sama ka KC .... tp alhamdulillah masih berjaya tak mkn any ubat lagi skrg ni .. bertahan dengan Vitamin C Shaklee je ... rasa tak sihat je cepat2 makan ... tak jd nk demam .... mls nk mkn PCM klu takat nk demam sikit2 ....

    BalasPadam
  7. Semoga tak melarat sakitnya, ya kakcik. Nak pi mana lagi ni? Bestnya alahai jalan-jalan tak payah apply cuti nih :)

    BalasPadam
  8. Ha'ah mak. Cuaca panas sangat lately. Nak kluar lunch pon rasa malas. Smoga cepat sembuh.

    BalasPadam
  9. makan angin lagi kakcik ye,, ambil gambar banyak2 ye,, sebab dari gambar kakcik tu buat seya terlihat suasana di tempat orang,, semoga kesihatan bertambah baik dan dipermudahkan segala urusan,,

    BalasPadam
  10. salams kak, semoga dilindungi olehNYA :)

    BalasPadam
  11. Moga kakcik cepat sembuhNYA dan moga urusan dipermudahkanNYA..

    BalasPadam
  12. yang sakit nya cuma tekak..kaki masih ok tu kakcik..heheheh

    BalasPadam
  13. dengar cerita panas ini mungkin agak panjang. tapi malamnya akan cepat sejuk...

    BalasPadam
  14. kalau kat umah saya ni, ade hari panas, ade hari redup. macam hari ni dah dua hari dah redup je. jadi, nyaman jer lah.. hehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.