Kawan-kawan kakcik

Selasa, 13 Januari 2015

Mesej dari Tony (Fernandez?)...

Bagaimana pula agaknya nasib #MH370, kan?  :(


32 ulasan:

  1. Yg ini sekurang-kurangnya dah tahu keadaannya kakcik
    Sedih memikirkan MH370 yg tak ada bayang langsung Macam-macam cerita yg kita baca.. tak tahulah jika ada yg tersembunyi hanya Allah sajalah yg tahu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah...rasa bagai tak boleh diterima dek akal, sebesar2 pesawat MH370 itu lesap begitu sahaja. Tapi kuasa Allah siapalah yang boleh menyangkalnya...

      Padam
  2. masih tinggal tanda tanya MH370..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benar...dan tak lepas dari memikirkannya... :(

      Padam
  3. QZ dah pasti....mh370 masih dibayang mimpi.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudah2an akan adalah khabarnya walaubagaimanapun keadaannya...

      Padam
  4. Kata hati saya, MH370 berada dalam laut, terbenam tak ditemui

    :(

    BalasPadam
  5. saya pon dpt mak. cuak dan tak tau ape perasaan sebenarnya skang ni sebab bulan 2 nak terbang dah ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak pula InsyaAllah akan terbang hujung minggu depan...

      Padam
  6. Saya harap MH370 bukanlah mangsa politik. Hilangnya di tempat lain, carinya di tempat lain. Kos yang habis juga berderai2 jumlahnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesian dengan mangsa - kalau mati, mana kuburnya... :(

      Padam
  7. Kita sedih.. mereka yang berhadapan apatah lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan? Ternanti-nanti tanpa tahu kesudahannya...

      Padam
  8. dapat gak email ni pagi tadi.
    teruskan doa utk mh370..moga ada pengakhiran yang baik.

    BalasPadam
  9. ye lah kakcik, atleast mcm mh17 pun ada mayatnya... ni hilang ntah kemana... sian pd family mangsa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita doakan agar 'misteri' itu akan terungkai juga nanti...

      Padam
  10. as-salam kakcik,

    masih terus berdoa yang terbaik untuk MH370.. takziah untuk QZ8501

    BalasPadam
  11. kak cik, saya juga berharap sangat MH370 masih hidup. kawan anak saya dan familinya mereka masih mengaanggap unclenya masih hidup (Pilot ) kapten zahari.....sedihh bila dengar citer dari mereka....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramai rakyat Malaysia juga sedang mengharapkan agar ada keajaiban dan semua mereka pulang dalam keadaan selamat...

      Padam
  12. Bila berada atas pesawat kita cuma serahkan seluruh tubuh dan nyawa kepada Maha Pencipta. Semoga yang pergi aman di sana bersama Dia Yang Esa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hanya Dia tempat pergantungan kita sepenuhnya...

      Padam
  13. yang belum jumpa sentiasa menjadi misteri dan mengundang pelbagai spekulasi dan teori.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semoga akhirnya akan diketahui juga...Tapi bila itu usah ditanya....

      Padam
  14. Dari sini kita boleh lihat tahap professionalisma Air Asia. Kita boleh lihat dengan jelas komitmen mereka menangani musibah ini...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa yang inginkan musibah, kan? Tapi cara menanganinya yang mungkin membuatkan kita berbeza dengan orang lain...

      Padam
  15. Pening jugak tu .....
    Tp Juariah tu sapa?....Confuse mak! Hihi....

    BalasPadam
  16. Sekurang-kurangnya dah jumpa serpihan dan mayat. Tapi MH370 tu hilang begitu saja. Lenyap tak tahu apa cerita. Sedih bila mengingatkan berita tergempar ni suatu masa dahulu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gerakan mencari masih diteruskan tapi tak tahulah sama ada mereka mencari di tempat yang betul atau sebalik nya... :(

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com