Kawan-kawan kakcik

Rabu, 18 Jun 2014

Dalam kepalaku terasa bagaikan ada rongga...

...dan di dalam rongga tersebut, ulat-ulat sedang berpesta...

Kawan-kawan, aku tak tahu berapa banyak masa lagi yang aku ada.  Andainya blog ini tidak lagi bernyawa dalam tempoh yang lama,mungkin ia membawa petanda bahawa aku juga sudah hilang upaya.

Mohon maafkan salah silapku...

17 ulasan:

  1. Kakcik buat sy sedih...
    Sy doakan Kakcik diberikan kesihatan yang baik agar dapat terus bersama kami bercerita di sini..

    BalasPadam
  2. ??? apa pun anum doakan yang terbaik

    BalasPadam
  3. salam Kakcik
    Moga kakcik akan sembuh seperti sediakala..aamiinnn

    BalasPadam
  4. saya doakan agar kakcik sentiasa dibawah lindungan dan kasih syg Allah..Moga cepat sembuh..Jaga diri ye kakcik

    BalasPadam
  5. Kenapa kak.. ape pun semoga dipermudahkan segalanya... dan cepat sembuh...

    BalasPadam
  6. Kenapa Kak??...lain benar N3 kali ni...bagaikan serius sahaja bunyinya kesakitan yg akk tanggung...Semoga Dipermudahkan segalanya buat kakcik yer...Semoga kembali pulih seperti sediakala..InsyaAllah kak..Be Strong yer...

    BalasPadam
  7. Kakcik... saya juga mohon ampun dan maaf. Kakcik tak ada salah apa pun pada saya. Yakinlah dengan Allah. Doa, usaha dan bertenang kak. Insya Allah, akak akan kembali sembuh walau apa pun dugaan akak.

    BalasPadam
  8. kakcik jgn lah tulis gitu... dana sentiasa doakan kesihatan kakcik

    BalasPadam
  9. saya doakan kan kakcik sihat selalu
    dan tabah hadapi ujian ini

    BalasPadam
  10. Saya sangat berharap entri Kakcik itu cuma satu jenaka. Tapi jika itulah yg sebenarnya, semoga Allah melindungi Kakcik dari bahaya dan isyaallah Kakcik akan bersiaran lagi seperti sediakala...

    BalasPadam
  11. Semoga Allah melindungi kakcik dgn memberikan kesihatan semakin baik dari hari ke hari.. wallhu a'lam.

    BalasPadam
  12. saya doakan kakcik sihat seperti selalu

    BalasPadam
  13. Moga akk cepat sihat spt sediakla.

    BalasPadam
  14. naper entri kakcik sedey sedey jer nii....

    BalasPadam
  15. Harap mak xde apa2. .byk2 doa ye mak....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.