Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 23 Mei 2014

Alhamdulillah...saya sudah berusia 20 hari...

...tolong doakan agar saya terus membesar dengan sihat, cerdik dan menjadi anak yang soleh,  ya...

Terima kasih.

17 ulasan:

  1. Alaa tomeinyaaa.... nak tubit pipinyaaaa.... amin semoga doa menjadi kenyataan, in sya allah

    BalasPadam
  2. Didoakan terus membesar dengan sihat, cerdik dan menjadi anak yang soleh...aaamiinnn

    BalasPadam
  3. alhamdulillah...semoga terus membesar sihat dan kuat ye sayang..

    BalasPadam
  4. ala..ala.bambamnya sayang..moga membesar sihat menjadi insan yang soleh..amin.

    BalasPadam
  5. comelnya diaa
    insha Allah moga membesar dengan sihat, cergas dan cerdas
    jadi anak soleh ya

    BalasPadam
  6. Moga kuat dan sihat selalu hendakNYA..

    BalasPadam
  7. Montelnya dia kakcik..
    Insya-allah berkat bimbingan mak-ayah-nenek-atok akan jadi anak soleh..

    BalasPadam
  8. hehe.. anak sumer laki2 ye kakcik.. cucu sulung pun laki2 juga.. hehe..meriah meriah...

    BalasPadam
  9. Semangat sungguh cucu kakcik.. geram pulak tengok.. semoga membesar menjadi anak yg soleh ye ;)

    BalasPadam
  10. amin.. gewam nyer.. dah lama tak cium baby baru nih...

    BalasPadam
  11. alalala..cerdiknya rupa dia..20 hari dah senyum2 dah yer dia...semangat bdan dia kak...montell..dapat digomol2 ni sedappppnya..

    BalasPadam
  12. Hari ini si-comey tu baru 20 hari. Nanti pejam celik pejam celik dah jadi 20 tahun....

    BalasPadam
  13. times go on, cepatnya masa berlalu. kak cik dah jadi nenek.
    tahniah kak cik.

    BalasPadam
  14. assalamualaikum kakcik...alhamdullilah moga membesar menjadi anak yg soleh yer..:)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.