Kawan-kawan kakcik

Khamis, 17 April 2014

Grrrrrrrrrrrr...

22 ulasan:

  1. huhu sabar ye kak cik macam hal mau tak grrrr.. ;)

    BalasPadam
  2. Kakcik, Jom dating.
    saya pun tengah ggrrrrrrrr ni...

    BalasPadam
  3. sabo ye kak, tapi saya baca ni pun rasa nak grrr tang mee goreng tu
    pernah kena macam tu :)

    BalasPadam
  4. sabar mak..itu sumo nak buek tambah doso yo tu kan....hehehe....

    BalasPadam
  5. Kata omputih kalau rasa grrrrrrrrrr, kira sampai 10, kalau grrrrrrrr lagi kira sampai 100, kalau masih tak hilang kira sampai 1,000, insyallah tak sampai 1,000 mesti grrrrr hilang....

    BalasPadam
  6. tang makanan tu rasa macam tak patut jual makanan yang kurang segar..

    BalasPadam
  7. aduyai...ni memang betul2 grrrrrrrrrrrr ni mak..sedeh T.T

    BalasPadam
  8. sbr kakcik sbr... itu semua cobaaaaaannnnnn

    BalasPadam
  9. alahai... banyakkan bersabar yer... huhu..

    BalasPadam
  10. meh saya typekan panjang2
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    hehehehhe

    BalasPadam
  11. hehehe mmg tak leh nk sabar mcm ni kan !

    BalasPadam
  12. Banyak dugaan ni. Boleh aje nak 'grrr' lebih 18 harakat. Senang ek bila ada mebengtuyu ni. Tekan-tekan kebod aje semua settled dah!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.