Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 28 Februari 2014

Cerita 'dalam kain' di petang Khamis dan pagi Jumaat...

Opssssss...

Jangan berangan nak baca cerita lucah di blog ini!!!

Cuma yang aku tak faham kenapa ada orang yang suka sangat nak 'mengada-ngada mencuit' hal ehwal suami isteri ini ya?

Nak tunjuk kegagahan atau sebenarnya nak menyembunyikan kelemahan?

Patutlah banyak sangat iklan 'entah apa-apa' wujud di media.
Ishhhhh...  sudah-sudahlah.  Bawa berzikir dapat juga pahala.

15 ulasan:

  1. Bila sifat malu menipis begitulah jadinya kakcik..

    BalasPadam
  2. Betul tu KakZakie. Pernah dengar Kuliah. Bila hilang sifat malu. Orang tu akan buat segala benda yang dia suka.

    BalasPadam
  3. mak..kat office ni suami org dan bini org senantiasa bergurau senda dgn benda benda dlm kelambu nie..bertambah gurau senda di hari khamis dan pagi jumaat!

    BalasPadam
  4. malu dan iman itu seiring...jika salah satunya tiada,yg satu lagi akan menyusul pergi...

    (keyboard saya ni susah nak tekan 'p'...terpaksa padam semula ulasan..:)

    BalasPadam
  5. Bila diri dah tak der sifat malu, mcm ni lah jadi nya.

    BalasPadam
  6. nasib baik kat ofis ni dah tak dengar citer2 dlm kain ni.. tak mcm opis lama hihi

    BalasPadam
  7. Qarin dia kuat sangat menarik ke arah itu.

    BalasPadam
  8. Kakcik,
    malu membentengi diri dalam hal ini .kalau dah hilang sifat malu ...apa pun boleh jadi.Semua benda nak dibuat joke yang kdg kdg menjengkelkan.

    BalasPadam
  9. saya sendiri naik malu bila baca iklan 'dalam kain' kat dalam majalah.. huhuhu...

    BalasPadam
  10. sekarang dah jd bahan gurauan dah citer2 tu...

    BalasPadam
  11. Kalau setakat gurau2 suami isteri tu adalah tapi kalau cerita2 malu le pulak Kakcik.

    BalasPadam
  12. Dari pengalaman saya orang yang suka menceritakan kehebatan diri dan pasangannya atas katil sebenarnya untuk menyembunyikan kelemahan mereka. Seperti kata peribahasa hanya tong kosong yang berbunyi kuat....

    BalasPadam
  13. syukur kat sini takde sgt.. kalu gurau2 sikit tuh buat bodo jew.. sy mmg tak layan.. kalu dilayan bertambah2 'meriah' nnt... hehe

    BalasPadam
  14. saya pun rasa malu kak.. pelik.. org leh cerita soal2 ranjang kat org lain, terutama sekali yg dok menjual produk2 kesihatan ni.. testimoni tu kekadang sgt malu saya nak baca.. saya mmg sgt malu dan tegas kalau bab2 ni.. x perlu org lain tau sendiri tau udah le....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.