Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 28 Februari 2014

Jahitan sudah dibuka...

...jangan seram tengok kulit yang terbuka itu. Kata doktor kulit tapak tangan agak tebal dan memakan masa untuk bercantum semula.  Tak mengapa,  nanti aku siat sendiri kulit yang dah mati itu...

8 ulasan:

  1. Sakit lg x kakcik? tapak tangan degil ni..ehe.. speed recovery kakcik.

    BalasPadam
  2. Saya juga pernah dijahit kat luar bila tangan terkena pisau beberapa tahun dulu. Masa itu terfikir jika dijahit kat luar begitu perit terasa sebelum sembuh, betapa pula jika jahitannya di dalam tubuh??

    BalasPadam
  3. mesti ada rasa pedih
    take care yea kak

    BalasPadam
  4. terasa pedih dan ngilunya kakcik...mesti terbatas segala kerja,kan..

    BalasPadam
  5. Pasti sukar nak buat kerja2 kan kak....dugaan..semoga cepat sembuh...

    BalasPadam
  6. moga cpt sembuh nyer sume kakcik, ngilu ngeri tgk bekas jahitan tuh

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah dah sembuh.... tapi mesti tak selesa lagi pasai rasa kers2 ja kat tapak tangan kan...

    BalasPadam
  8. seram plak tgk close-up tu kakcik..moga cepat sembuh

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.