Kawan-kawan kakcik

Rabu, 20 November 2013

Tarikh pembayaran gaji kakitangan awam 2014...

25 ulasan:

  1. yeay.. dak tahu bila gaji,.. hihihi.

    BalasPadam
  2. Wahh advance betul Kak cik.. dah ada jadual bayaran gaji tahun depan.. hehehe

    BalasPadam
  3. mak...hamboiyaiii...dah laa minggu2 kritikal nihhh...dok tgok 25nov tu hr selasa rasa mcm lama...ngupenya 2014...kikiki

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Kak Cik

    boleh mengembirakan suasana bila menatap tarikh gaji ni...

    BalasPadam
  5. Suka kalau dapat gaji awai.. tapi kalau awai cepat habih pulak..

    BalasPadam
  6. Amboi...sy ni klu bab dpt gaji awal, seram sikit kakcik....tak suke ponnn!

    BalasPadam
  7. Saya tak pernah tahu benda ni masa kerja gomen dulu..haha

    BalasPadam
  8. penting ni kak wajib tanda kat kalenda.. hehehe

    BalasPadam
  9. gaji saya wajib paling last day setiap bulan.. :(

    BalasPadam
  10. sama macam tahun ni jugak.. buatlah persediaan seawal mungkin untuk hadapi hujung tahun depan.. ;)

    psstt: untuk bulan 6 dan 8 tu 25hb. ke 26 hb. ek kakcik..?

    BalasPadam
  11. tq...penting ni. tak kira lah di bayar berapa haribulan pun, pancit tgah bulan tu kebiasaan...hhehehe

    BalasPadam
  12. tarikh pembayaran pencen tak ada ke ?

    BalasPadam
  13. wah dah ada keluar dah,samalah bulan 10 awal lg gaji,jenuh nak menunggu bln 11 tu...

    BalasPadam
  14. assalamualaikum kakcik...senang dah tahu date utk tahun depan...:)

    BalasPadam
  15. seronok bila dh tau tarikh pembayaran gaji ... kiranya bolehlah nk merancang ..mekasih kakcik :-)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.