Kawan-kawan kakcik

Khamis, 21 November 2013

Kegembiraan adalah...

...bila kita suka dengan apa yang kita ada dan tidak merasa gusar walau dalam tekanan...

18 ulasan:

  1. ...bila kita bersyukur dgn apa yg kita ada..

    BalasPadam
  2. kakcik.. saya sedang mengalami ketika ini.. huhuhu..

    BalasPadam
  3. milik setiap insan...semua orang berhak gembira =)

    BalasPadam
  4. cik abe mak nmpk muda hasil bahagia sokmo... tak gitu mak?

    BalasPadam
  5. jika kita sentiasa menjadi org yg bersyukur, sabar dan redha...pasti bijak menyembunyikan perasaan gusar... walaupun pada ketika itu ujian buat kita sememangnya berat utk ditanggung... :)

    BalasPadam
  6. tengkiu ayah bob sebab selalu buat mak gembira!! :D

    BalasPadam
  7. alhamdullilah...dah lama tak rasa macam ni..Syukurlah kalau boleh 'suka apa yg kita ada'..huhuhhuu

    BalasPadam
  8. saya tengah tak gembira sekarang, jadi saya tak tahu nak sambung apa ayat atas tu. huhu.

    BalasPadam
  9. mmg..kita bergembira dengan cara kita sendiri kan.yg penting kita enjoy!wah macam trademark nora danish plak..:)

    BalasPadam
  10. "bila dia gembira , aku bahagia.. " sy suka sebut2 ayat ni..

    BalasPadam
  11. Betul tu kakcik, semoga sentiasa gembira dan ceria.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.