Kawan-kawan kakcik

Isnin, 23 September 2013

Pasar Chow Kit akan berubah wajah...

...bagaimanalah agaknya rupa wajah baru itu nanti, ya?  Pastinya lebih cantik, tersusun dan kemas serta harap-harapnya akan hanya dikuasai oleh Warga Malaysia sahaja...

22 ulasan:

  1. Dah setahun lebih akak tidak choket, pergi tahun sudah nak beli barang2 kawin anak.
    Seronok kesitu cuma parking susah.
    Moga masaalah parking tiada bila siap wajah baru nanti..

    BalasPadam
  2. Harapnya gitu kak....x kang pnuh warga asing aje meniaga...harap paking pun ok la lpas ni...

    BalasPadam
  3. rasanya dah lebih 10 tahun tak ke pasar chowkit....

    BalasPadam
  4. dana tak penah beli brg kt psr cowkit kalu psr buah nyer selalu lah hehehe...

    BalasPadam
  5. dah bertahun saya tak ke sana kakcik..
    moga perubahan yang dibuat khusus untuk peniaga rakyat Malaysia sendiri dan bukannya untuk peniaga bangsa asing.

    BalasPadam
  6. Dah lama tak jengah Pasar Chow Kit, masa suami kerja kat KL seminggu 2 kali mesti pergi.

    BalasPadam
  7. masa kerja di kg baru dulu, setiap sabtu mesti ke pasar chow kit sebelum masuk ofis... murah & fresh

    BalasPadam
  8. Harap-harap begitulah hendaknya... kesian rakyat M'sia.

    BalasPadam
  9. saya pun berharap begitu..jgn pulak rakyat Malaysia yg alibabakan bisnes dorang nanti..huhu..

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Kak Cik

    selalu beli buah buahan saja

    BalasPadam
  11. lama dah ke pasar chowkit, last g masa bulan puasa arituh...

    BalasPadam
  12. selama dok kl ni cuma sekali je sy ke sn...x bleh nk 'hidup' dgn suasana kt situ la kak cik...

    BalasPadam
  13. rasa macam kat obersi eh bila masuk dalam pasar tu..?

    BalasPadam
  14. berbelas tahun dah Ella tak ke sana. Khbrnya sekarang dh mcm Mini Indo. Harap2 nanti jadi tempat kita semula.

    BalasPadam
  15. Masa baru kerja & menyewa kat kampung baru pernah la pi pasar chowkit (tahun 84) dekat 30 tahun la kiranya tak pernah pi pasar chowkit

    BalasPadam
  16. saya tak pernah gi pasar chow kit ni...
    selalu dengar lagu Sudirman " chow kit road" aja...hahahahah

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum,
    Pandang je dari jauh...blm berpeluang pi lagi. Dahhhhh nak kena roboh hu hu hu

    BalasPadam
  18. teringat zaman saya belajar akk
    sini selalu saya pergi sbb x jauh dari kolej saya ;)

    BalasPadam
  19. Tak pernah pergi lagi pasar chow kit ni.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.