Kawan-kawan kakcik

Selasa, 24 September 2013

Perkongsian dari facebook...

(Kakcik masih di Port Dickson)
 
Mana yang baik, kakcik cuba kongsikan di sini.  Semoga ada manfaatnya...

20 ulasan:

  1. Macam tu lah fesyen sekarang kakcik seroja... bukan tutup aurat tapi balut urat kata ustaz sekarang hehehe :)

    BalasPadam
  2. gambar first tu... amboi lentiknye pinggang... hehehe

    BalasPadam
  3. sekarang ni ramai yang pakai macam ni.... kalau ditegur kita di kata dah macam alim beno... jadi lakukanlah selemah iman... berdoa sahaja

    BalasPadam
  4. tu fesyen menutup rambut,bkn bertudung sbb singkat,tak menutupi dada....baju ketat melekat,saiz bra pun org boleh teka..hehe...
    benarlah malu dan iman itu seiring,jika salah satunya pergi...yg satu lagi akan menyusul...

    BalasPadam
  5. Pesen zaman skrng kcik...ntah apa2 la...x paham sy...

    BalasPadam
  6. Saya suka pakai tudung tutup dada walau dada saya ni leper aje :)

    BalasPadam
  7. Sakit mata..Tapi tulah kita jadikan pengajaran untuk semua yea kakcik..Saya ni pun selalu ingatkan diri sebab saya pun tak perfect.

    BalasPadam
  8. Bg ingatan pd kita juga yg sebenarnya ni kan kakcik...semoga kita sentiasa beringat agar tahu bagaimana sebenarnya, semolek dan seeloknya berpakaian menutup aurat itu...

    BalasPadam
  9. Anak-anak kakak perempuan kakcik... takut bila tengok macam ni!

    BalasPadam
  10. betul tu..ada yang macam ni..harap mereka berubah.

    BalasPadam
  11. risau takut tergolong dalam cara berpakaian macam nie..mintak dijauhkan..

    BalasPadam
  12. untuk renungan dan ingtan kat kita semua...terima kasih kakcik

    BalasPadam
  13. huwaaaaaaaaaaaaaaaa itulah yg ramai x paham huhuh

    BalasPadam
  14. sekaranng paling ramai yang saya selalu nampak pakai tudung singkat..tutup takat atas dada je..heheh

    BalasPadam
  15. membalut semuanya... fesyen dah keterlaluan sangat skarang ni

    BalasPadam
  16. masih ramai yang tak faham antara "menutup aurat" dan "menutup kulit"...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.