Kawan-kawan kakcik

Khamis, 5 September 2013

Di usia keemas-emasan ini...

aku lebih senang untuk jadi pemendam dari pendendam

lebih suka diam dari berkata menderam-deram

lebih suka menyendiri dari pergaulan yang menyakitkan hati...

Ada hala tuju walaupun sampai belum tentu...

15 ulasan:

  1. Betul tu KakCik, kita kena banyak bersabar..

    BalasPadam
  2. Singgah sini... salam khamis kak cik.. semoga ceria2 selalu..

    BalasPadam
  3. diam bkn bererti pendiam...lbh baik diam dari berkata2 yg tak berfaedah..

    BalasPadam
  4. cikson dah warga mas...dapat kad warga mas dihospital,dapat discount tambang bas ,keretapi dan Mas.Tapi on the flip side...banyak penyakit pun dok bertandang,dok menyinggah...awat tak mengah..hehe.

    BalasPadam
  5. Diam tu lebih baikkan kakcik.. Tp jgn pendam... bahaya juga jika dibiar lama2 ;)

    BalasPadam
  6. salam
    singgah pagi disini
    diam x beerti kita x tau apa2 kan

    BalasPadam
  7. betul tu kak chik baik kita lebih mendiamkan diri dan simpan sahaja apa sahaja yang kita rasa kekadang manusia terlalu bongkak untuk menerima kesalahan sendiri kerana keegoan, jangan pula menjadi pendendam kerana ia akan makan diri sendiri kerana kalau apa bila terbongkar semua yang malu siapa????

    BalasPadam
  8. Sesekali prlu diluahkan juga rasa hati tu kakcik tapi kena luahkan bertempatlah....

    BalasPadam
  9. Diam lebih baik kakchik. kang berbunyi yg pelik2x keluar

    BalasPadam
  10. kene byk2 bersabar...
    kadang2 berdiam diri tu lagi baik...

    BalasPadam
  11. setuju.. kebanyakannya mmg berdiam lebih baik kak..

    BalasPadam
  12. diam dari pergaulan yang menyakitkan hati..

    *baiklah.. simpan kemas2 ayat2 ini dalam kotak ingatan*

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com