Kawan-kawan kakcik

Rabu, 4 September 2013

Rabu - hari untuk blog jadi bisu...

...kononnyalah...

Minyak naik harga???

Alaaaa....jalanraya sesak juga. Tanda rakyat berkemampuan bak kata menteri...

Perlu diingatkan - kemampuan dan keperluan adalah dua perkara yang berbeza (eh! Dah tak bisu la pulak!  Syhhhhhhh)

22 ulasan:

  1. Abih...x kan x nak guna mnyk...x kan nak naik beskal...cuaca msia sngt la x sesuai nak bwk beskal...jgn plak nnti pak menteri kata x yah bwk keta...bwak beskal....haru gitu...!

    BalasPadam
  2. Jangan macam Marie Antonet kata ...tak ada tepung makan kek...

    BalasPadam
  3. Minyak naik ke tak mcm tu jugaklah...

    BalasPadam
  4. nak tak nak..kena lalui juga..tak isi minyak tak bergerak keta....

    BalasPadam
  5. Hadiah selepas piliharaya dan merdeka ni kakcik.. jadi terkelip-kelip ajelah mata:(

    BalasPadam
  6. mmm.... aaaa.... paham2 sendiri la mak ye. hehehe

    BalasPadam
  7. hadiah kemerdekaan yg ke 56 tu kakcik..:)

    BalasPadam
  8. minyak naik tapi jalanraya TETAP sesak jugak...huhuhuhu.....

    BalasPadam
  9. yang penting..Malaysia masih aman...hahahaha...(@_@)

    BalasPadam
  10. nak buat cemana..tak kan nak selimut ja kereta kat depan umah kan kakcik..sakit2 pun kena jalan jugak.sebab tu ramai yang hingaq..heheh

    BalasPadam
  11. betulll...kemammpuan dan keperluan itu berbeza..:)

    BalasPadam
  12. I terasa sgt..
    hurmm~ *daku tergolong dlm golongan miskin bandar*

    BalasPadam
  13. emm itulah apa boleh buat... kita rakyat biasa..

    BalasPadam
  14. Hidup mesti diteruskan, kalau x mau beli minyak, tukarlah naik basikal, tapi praktikalke nak bawa 3 anak, dgn beg baju dan susu tambah beg laptop dan beg buku sekolah naik basiksl? Sebab tu kereta bukan barang mewah tp barang perlu...

    BalasPadam
  15. pak menteri pun bijak2 belaka kakcik....:(

    BalasPadam
  16. Eh.. Terlajak pulak nak taip entri ye. Hehe.

    BalasPadam
  17. malas nak citer...diam jer laa...nak buat mcm manakann...

    BalasPadam
  18. malas nak citer...diam jer laa...nak buat mcm manakann...

    BalasPadam
  19. betul tu kakcik....menteri2 yg brhati kering nila bila brkta2 mnambahkn amarah rakyat :(

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.