Kawan-kawan kakcik

Isnin, 1 Julai 2013

Mendung di langit...

...belum pasti akan tercurah ke bumi...

10 ulasan:

  1. Tu dia, awan tu..berat & gelap. Tapi betul tu, belum tentu akan mencurah ke bumi. Kadang2 dia lalu saja & pi tempat lain..

    BalasPadam
  2. wah, cantik macam bumbung kanopi orang kenduri kahwin. tapi rasa seram pun ada. macam filem twilight zone...

    BalasPadam
  3. cukup takut tengok langit gelap macam ni..

    BalasPadam
  4. eee kakcik, saya cukup seram bila terjumpa awan yg camni! memang tak berani nak dongak ke atas lama2, rasa macam langit nak runtuh jer...

    BalasPadam
  5. salam kakcik
    memang best gambar ni menakutkan siapa yg terpandang kan, hitam pekat dah nampk rintik2 hujan tu,..

    BalasPadam
  6. hujan lebat sgt tadi mak... hampir2 nak berlaku kemalangan jugak..

    BalasPadam
  7. Sejak akhir2 ni Aina selalu baca entri kakcik semua umpama mendung tu, seolah2 kegembiraan tu sudah hilang dari hati.

    Apapun moga kebahagiaan tetap milik kakcik sekeluarga. Hidup kita kita yg tentukan dengan izin Allah.

    BalasPadam
  8. smlm petang mendung berarak gelap mcm tu, tp mlm baru hujan turun tu pun kejap je

    BalasPadam
  9. Mendung pasti berlalu kakcik...tatkala rintik runtuh menerjah bumi..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com