Kawan-kawan kakcik

Selasa, 2 Julai 2013

6:01 pagi...

...adalah perkara biasa bagiku berada dalam kereta di atas jalanraya...

28 ulasan:

  1. Salam Kak cik..nak kemana tu pepagi camni

    BalasPadam
  2. Dah berapa lama Kakcik merantau sebegini awal ke tempat kerja? Aduh, mesti bila sampai rumah malamnya rasa longlai jer kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah lebih 20 tahun dan telah menjadi kebiasaan bagi kakcik... :)

      Padam
  3. awalnya kakcik.saya time ni biasanya baru bancuh air teh o/sarapan sementara nak tggu kul 7 antar anak sekolah dan ke tempat kerja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik bangun awal. Lagi awal masuk waktu subuh bermakna lagi awallah kami keluar ke pejabat...:)

      Padam
  4. masa ni saya tgh kasik qausar susu mak... mak dah ade kat dalam kete ye... dulu masa asben kat uitm shah alam, 6.15 saya dah sampai opis. kira saya pak guard la yg bukak opis. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak pun selalu jadi tukang buka pintu pejabat...;-)

      Padam
  5. awalnya kena gerak pi kerja.Bersyukur mereka yang dapat sampai ofis 5,10 minit...tu pun ada yang tak perform..asyik ngelat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya sampai ke pejabat dalam masa 15 - 20 minit. Waktu balik, saya akan balik tepat jam 4.30....:)

      Padam
  6. kemain awal...hihihi...time nie x stress kalu nak memandu...

    BalasPadam
  7. AWALNYA KAKCIK..SAYA BELUM MANDI LAGI WAKTU NI..HAHAH

    BalasPadam
  8. 6.01 tu sy tgh terbongkang lg ats katil heheheh

    BalasPadam
  9. assalamualaikum kakcik...pagi2 keluar mencari rezekikan....

    BalasPadam
  10. pagi dah kuar kak cik..nk elak jem eh? kul 6 ni salunya sy baru turun dapor nk masak bekalan dan sarapan utk famili :)

    BalasPadam
  11. saya plak tengah gosok pakaian saya......penglihatan isteri tidak mengizinkannya berbuat demikian....

    BalasPadam
  12. sy jugak untung.. tempat keje cuma 5 minit dari rumah hihihi..

    BalasPadam
  13. awalnya kakcik dah gerak ke pejabat...

    BalasPadam
  14. rezki senang masuk cik kalau mulakan hari kita dengan pagi subuh sepiie..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com