Kawan-kawan kakcik

Isnin, 15 Julai 2013

Isnin yang kelabu...

tiba di pejabat jam enam suku
tapi tersekat di muka pintu
kunci dan mangga dah bertukar baru
hampir satu jam terbuang masaku

letak beg di atas meja
yang pertama dicari tentulah cerminmata
sekali lagi aku jadi hampa
hmmmm...buatlah kerja teraba-raba


:(

23 ulasan:

  1. DAH BAGAI LEBAI MALANG LA PULAK KAKCIK..:)

    BalasPadam
  2. Bulan Ramadhan sudah tiba
    Jaga mulut, telinga dan mata
    Sakit mata teraba-raba
    Tak sukanya kalau terlupa cermin mata

    BalasPadam
  3. Kakcik! mcm ne tu? Takde spek? Adeh!!

    Sy pun blues Kakcik. Huhuhuhu~

    BalasPadam
  4. Salam Ramadhan Kak Cik

    pahala di pagi hari kerana sabar...

    BalasPadam
  5. kenapa begitu kak... .... semoga kelabu di terangi mentari... huhu

    BalasPadam
  6. menunggu satu hal.. cermin mata pulak tertinggal.. :(
    sabar jelah kakcik..

    BalasPadam
  7. pakai contact lens jek kakcik...hehehe

    BalasPadam
  8. Kakcik tak pakai spek nampak ke kaler kelabu tu!! hehehehe

    BalasPadam
  9. Salam ramadam.
    Sedap pulak pantun tu.
    Lupa tu ada hikmahnya insyaallah.!

    BalasPadam
  10. alahai kakcik bagai jatuh ditimpa tangga ya kak..
    sabar.. dugaan hari isnin.. =)

    BalasPadam
  11. kalau saya yg jenis tak suka menunggu ni silap silap saya call encik shujin balik tido lagi sedap.. haha..

    BalasPadam
  12. tak bernasib baik nampak nya..ujian tu..:)

    BalasPadam
  13. adeh.. sabar kak cik.. dugaan semua tu

    BalasPadam
  14. wah...awal nya akak sampai opis. tiap2 ari cam ni ker?

    BalasPadam
  15. emmm alahai.. cho-ba-annnnnn..
    harapnye hari ni lebih 'cerah' :)

    BalasPadam
  16. ari tu cc zie kena tunggu dalam sejam gak sebab pintu opis tak bukak, apalagi sepanjang hari dia dok berleter huhu sakit telinga dengar dia dok bebel hehehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com