Kawan-kawan kakcik

Isnin, 29 Julai 2013

Durian oh durian...

Teringin nak makan durian punya pasal sanggup merengek-rengek minta suami belikan.  Mengada-ngada sungguh,  kan?

Sudahnya beli sebiji di pasar Ramadhan.  Durian kampung katanya. RM4.00  sekg.  Tepat-tepat 2.5kg sebiji.  Sahur pulun makan durian.  Sekarang tekak rasa perit, kepala rasa panas...

24 ulasan:

  1. sedap kan durian
    tp tue la kalau kat kl anum beli selalu terkena harga mahal tp x sedap so dah serik

    BalasPadam
  2. Kakcik,
    Macam mana ni, kakcik? Dah tengok benda ni ...

    BalasPadam
  3. Adoi kak....kurang air la tu ye....durian mmg seap pun....:-)

    BalasPadam
  4. memang sedap makan durian nie bonda.tapi kalau dah terlebih makan..merana ler jawabnya..

    BalasPadam
  5. Hari tu pun sy pulun mkn duyan.
    Last2 sakit kepala.

    BalasPadam
  6. dugaan..hehe..salam ramadhan ke 20 kak cik..(^_^)

    BalasPadam
  7. besarnya durian tu, sebiji pun dah RM10, kan.. isinya macam mana??? Okey tak???

    BalasPadam
  8. durian tak masuk dalam senarai saya lah kakcik.. hehehe.. ;)

    BalasPadam
  9. hehehehe dh teringin nk wat camne kan kakcik

    BalasPadam
  10. saya terbayang roti jala berkuahkan durian..

    BalasPadam
  11. sabar kak...merengek punya pasal kan hiksss

    BalasPadam
  12. Sedap buat serawa mkn dgn roti. Knp kakcik mkn time sahur? Sabar ya kakcik. Moga cepat pulih.

    BalasPadam
  13. Alaaa... kita pulak tetiba jadi tingin durian!

    BalasPadam
  14. salam...jangan makan durian di bulan puasa... buburnya tak apa

    BalasPadam
  15. saya kalau merengek tahap kuasa sakti 18 pun belum tentu dibelinya kakcik.... huhuhu

    BalasPadam
  16. sekarang ni musim duriankan kakcik...jiwa saya tak tenteram sebab saya tak suka durian...bila terhidu baunya terus pening.....

    BalasPadam
  17. heheheh. macam tak kenalllll je mak kan....??? hihihi~

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum,
    Kakcik mana punya durian ni? Haa kalau posa elok makan buah2 sejuk, buah panas memang ler ngidap kita. Nanti banyakkan minum ayor yaa.

    BalasPadam
  19. Alhamdulillah, ada jugak insan tersayang tempat merengek2 minta durian :)

    BalasPadam
  20. Murahnya kakcik? Sini musang king mendadak naik RM35, dulu RM25....huhu...tengok je laaa.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com