Kawan-kawan kakcik

Selasa, 4 Jun 2013

Di dada lautan...

Tiada kelihatan walau seekor ikan
Namun nelayan tetap tabah mencari makan
Ada kapal mencari daratan
Ada manusia mengkagumi kebesaran Tuhan...






18 ulasan:

  1. tenang dan berombak ..
    x dpt bayangkan kalau berada di tgh lautan , dah lah x pandai berenang huhu

    BalasPadam
  2. Itulah kebesaran dan keagungan Allah kakcik..

    BalasPadam
  3. saya sebenarnya takut dgn laut tapi suka tengok laut lagi la bila nak senja tu...
    kalau mandi pun kat tepi2 jer...ngeri bila dengar ada yg lemas sbb saya tak pandai berenang...

    BalasPadam
  4. mak.. saya suka air laut..
    terus rindu memanggil2 nak berpijak di paksi kepulauan..

    BalasPadam
  5. salam kakcik..selepas merentas benua..ni merentas lautan lah pulak!!

    BalasPadam
  6. uiiii ni yg rs nk berpicnic d tepi pantai.. ;-)

    BalasPadam
  7. dah lama saya tak naik feri langkawi kakcik ..huhuh

    BalasPadam
  8. saya suka berada di tengah lautan, kakcik...

    BalasPadam
  9. saya sangaaattt suka dengan laut. Nak ikut kakcikk....

    BalasPadam
  10. kakcik gi langkawi naik feri?....ke pi pangkor pulak?

    BalasPadam
  11. Makchaq suka laut.. masa kecik laut n pantai jadi tempat bermain..

    Macam makin sepet budak sepet tu..macam nak cubit pipi dia..

    BalasPadam
  12. Berada ditengah laut tanpa nampak daratan hati jadi gementar tetapi bersyukurlah kita hanya berada seketika cuma tidak seperti nelayan yang hidupnya berdamping dengan lautan saban hari.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.