Kawan-kawan kakcik

Rabu, 20 Mac 2013

Rabu = 20/3/2013...

... gaji bila nak masuk ni?



Sekadar 'ulangkaji'

30 ulasan:

  1. masuklaaa....masuklaaa....saya pun ternanti nanti ni

    BalasPadam
  2. yang akhir sekali tu kakchik..."kiamat" buat diri kita.

    BalasPadam
  3. untunglah orang yang ada gaji .. boleh juga tunggu !

    BalasPadam
  4. As salam Kak Cik,

    Marya pun dok tunggu gaji dari hubby ni...hehehe... Good Morning! :)

    BalasPadam
  5. suka lagu nasyid tu..ingat 5 perkara,sebelum 5 perkara...

    BalasPadam
  6. Semua orang ternanti yang itu kak... ^_^

    BalasPadam
  7. gaji adalah pada 25hb ni..hehehehehe
    teringat lagu raihan...

    BalasPadam
  8. gaji 25 kan kakcik. hehe. berhenti makan sebelum kenyang.

    BalasPadam
  9. Gaji OTW masuk kak.....nak beli apa..??

    BalasPadam
  10. salam kakcik..

    terima kasih atas peringatan yang baik.. hmmm... lambatnya nak gaji..

    BalasPadam
  11. Kakcik menghitung hari, sy ni...lambaaaaaaattttttt lagi gajinye! Uwaaaa!

    BalasPadam
  12. saya lambat lagi..orang gomen dapat dulu..huhu

    BalasPadam
  13. gaji bayar hari ...meniaga pasar mlm gak masyuk .!

    BalasPadam
  14. alamak.. gaji saya masuk hujung bulan.. hurmmm~ kita hibernate dlm umah je la mak...

    BalasPadam
  15. Minggu depan kan.. semperna cuti sekolah..

    BalasPadam
  16. sama2lah kita muhasabah diri, teima kasih kak, mengingatkan

    BalasPadam
  17. sabar ye mak...lagi 5 ari je lagi :)

    BalasPadam
  18. Minggu lepas pun dah ada orang tanya bila gaji, hehe..

    BalasPadam
  19. Salam Kakcik..bagi orang pencen lah nyopink dulu!! hi hi..Gaji orang pencen ESOK..alhamdulilah...

    BalasPadam
  20. Baruuu selesai buat gaji. Syukurrr. Dah hantar ke bank dah pun. Yahuuu.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.