Kawan-kawan kakcik

Selasa, 12 Mac 2013

Apa pun tak boleh....

... bila cerminmata 'tercicir' dalam kereta (mungkin semasa mengeluarkan beg duit untuk beli makanan tadi).  Harap-haraplah En Suami baik hati untuk menghantarkan cerminmata itu.  Tak boleh nak buat kerja ni... :(

30 ulasan:

  1. Assalam KakCik
    Nak pinjam cerminmata I tak? :-)

    BalasPadam
  2. Memang menyiksakan .... semua jadi serba salah

    BalasPadam
  3. hihihi
    sian mama
    =)
    insyaallah nanti ayah hantar ler tu

    BalasPadam
  4. Serba tak kenalah kakcik kalau tak ada cerminmata..

    BalasPadam
  5. Aina cermin mata sentiasa kat mata kalau tak jalan meraba2.

    BalasPadam
  6. oooh...tidak! kalau saya tak boleh bergerak langsung kak!

    BalasPadam
  7. bos tak boleh marah kak cik ari ni kalau tak produktif, sbb ada alsan kukuh...hehehe

    BalasPadam
  8. dah sampai belum cermin mata tu kakcik.. ;)

    BalasPadam
  9. jab eyhh... jab lg sampai la tu....

    BalasPadam
  10. Mudah-mudahan ye, memang susah tak lengkap kan

    BalasPadam
  11. hehe kakcik..teringat kes dulu,kakcik tertinggal spek kat rumah..:)

    BalasPadam
  12. Moga² jumpa laa cermin mata kak cik yer.. kalau tak susah jugak tuh.. nak buat keje.. mmg apa pun tak boleh..

    BalasPadam
  13. Tu la kan kalu yang bermata empat nie.. kalu sepasang dah tercicir.. alamatnya.. menggagau laaa... hihihi :S

    BalasPadam
  14. mak, patotlah size font besau semacam... hehehe


    BalasPadam
  15. la kesian kak cik... mungkin en suami hantar jap lagi tu...

    BalasPadam
  16. Sama la kita kakcik, walau hanya duduk dirumah.. susah hati bila cari cermin mata tak jumpa...

    BalasPadam
  17. huhu...rimasnya la kan kalau takde cermin mata bila nak buat kerja... ciann kakcik... jap nak tepon abang bob.. hehehe..

    BalasPadam
  18. SALAM KAK CIK SEROJA...MMG PAYAH KLU DAH HILANG 'MATA' LG SATU TU KAN?:)

    BalasPadam
  19. betul tu, hidup sikacamata ni memang bergantung sepenuhnya kat spek.. klu hilang ke ape, memang rasa xbermakna hidup ni...

    BalasPadam
  20. samalah kita.....tak ada spek...hmmmmm

    BalasPadam
  21. assalam kak cik..acik memang awal2 dah pakai..takut jadi macam tu le he he

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com