Kawan-kawan kakcik

Rabu, 20 Februari 2013

Walau hanya 3 biji limau kecil...

...pemberian itu harus diterima dengan senyuman (^_^)

38 ulasan:

  1. ini rezeki..kecik pun tetap bernilai ye kakcik..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..itu pun rezeki jugakan kakcik

    BalasPadam
  3. ni limau yg bt hiasan tu ke kakcik? jgn mkn tau. Limau tu dah polluted dgn overload chemical.

    BalasPadam
  4. fresh..seolah baru dipotong dari pokok..

    BalasPadam
  5. untung la...saya ni tak de sapa pun nak bagi limau ada daun..heheh

    BalasPadam
  6. cikgu pun dapat 3 biji semalam dari anak murid...walhal ngajar sekolah takdak budak cina..hehe..(^_^)

    BalasPadam
  7. sedapnya...salam perkenalan.. jom join blog saya :)

    BalasPadam
  8. uii...siap dengan tangkai dan daun...lain dari yang lain

    BalasPadam
  9. ikhlas orang memberi, ikhlas juga kita menerimanya... :)

    BalasPadam
  10. tngah makan limau nih......masih ada belen lagi...hihi

    BalasPadam
  11. puas makan limau masa kat kampung aritu :)

    BalasPadam
  12. salam kenal kakcik..syukur..rezeki jangan ditolak,ia datang dlm pelbagai bentuk.. :)

    BalasPadam
  13. dah habis musim CNY tu kakchik..payah orang nak beri limau. rezeki tu!

    BalasPadam
  14. nampak jer kecik tu kakcik...manis tu...

    BalasPadam
  15. Kecik2 gitu selalunyaa manis..kan.. :)

    BalasPadam
  16. Yang penting, tanda ingatan untuk Kakcik.

    BalasPadam
  17. Org cina kata limau tahun ni manis2 sebab sambutannya dah lewat..February ..lagi satu tahun ular ni banyak hujan..hehehe depa kata le....

    BalasPadam
  18. janji dia ikhlas kan..sedap limau kecik ni mesti manis

    BalasPadam
  19. rezeki jangan ditolak..gaduh jangan dicari Kakcik

    BalasPadam
  20. Buah limau sy sampai naik kecut dalam peti ais tu kak anak2 pun dah jemu makan pasal dapat byk tetiap tahun.

    BalasPadam
  21. As salam Kakcik,

    Siap berdaun bagai! Alahai... bak sebijik kak cik!

    BalasPadam
  22. Cantik tgk gambarnya. Siap diframekan lagi ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.