Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 1 Februari 2013

Ryan Sky Dalton anak Ning Baizura...

Walau apa pun maksud namanya itu semoga akan membesar dengan baik dan menjadi muslim yang sejati...

34 ulasan:

  1. xkisah nama apa pun..yg pnting dibesarkan dgn baik n jadi anak yg soleh...aminnnnnn

    BalasPadam
  2. 5 tahun ....baru dpt baby .
    tahniah utk mereka berdua .
    mesti ning & suami happy.

    BalasPadam
  3. tapi sebagai umat islam apa salahnya banggakan nama islam sendiri...letaklah muhammad ke kat depan, sedap bila dengar..tapi itulah apa2 pun semoga baby itu membesar menjadi anak yg soleh aamiin

    BalasPadam
    Balasan
    1. Chenta pun terpk macam tu ... kenapa tak da bin?? ..
      bila dah besar nnt dalam ajaran apa ?.. anak tu xconfius ke ?? sedang kan yang masuk Islam semua tukar nama ber 'bin / binti' Abdullah ..

      yang +ve Chenta fikir ... ohhh tu nama glamour je .. nama Islam knp Chenta nak menyibok?? hehhehe

      * takot gak mati nnt kene soal ..sbb dah TER dengar kan ...hehhehehe kalu xdengar langsung xpe *

      Padam
  4. sibuk org duk gulel muka anak Ning ye ;)

    BalasPadam
  5. Muhammad Ryan pn sedap jgak kan hehe

    BalasPadam
  6. nanti masa di talkinkan..payah nak sebut tu..

    BalasPadam
  7. ape gaknye yer maksud nma tu..moga yg baik2 aje la..

    BalasPadam
  8. Walaupun kuah tumpahnya ke nasi, tapi bukan mustahil sebaliknya!

    BalasPadam
  9. tahniah buat ning dan suami :)

    BalasPadam
  10. xde tambah nama melayu skit ker kt name tu..hoho

    BalasPadam
  11. as-salam kak chik ;)

    alhamdulillah selamat sudah ;)
    kakchik saya dah pos barang..maaf lambat ye :)

    BalasPadam
  12. aminnnnnnnnnnn
    harap2 lah kan akak huhuh

    BalasPadam
  13. tahniah to Ning..tp tu la...xde plak nama melayu nya...

    BalasPadam
  14. lama menunggu...seronoknya bila dapat baby..

    BalasPadam
  15. semuga anak itu menjadi anak yang soleh untuk kedua ibu bapanya!!amiin

    BalasPadam
  16. Tahniah buat Ning & suami.
    Moga anak mereka menjadi insan soleh.

    BalasPadam
  17. tahniah buat mereka cuma tang nama tu kan lebih sedap kalau ada kemelayuan sikit.. tapi nak wat camane.. tu anak depa..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.