Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 1 Februari 2013

Tidak mustahil iklan ini antara penyumbang ramai anak dibuang kelongkang...

Siapa agaknya ramai wanita yang tergoda dan tidak dapat lupa itu? Adakah wanita itu isteri yang sah atau sesiapa saja?

Di manakah hilangnya rasa malu anda wahai model iklan?

26 ulasan:

  1. last week tgk iklan Dherb kat tv
    saya terkejut...

    BalasPadam
  2. tengok la sape yang jadik pengasas tu..comeellll sangat...

    BalasPadam
  3. paling tak suka dengan iklan2 camni...geli semacam...kadang2 tu klu rahsia yang sepatutnya simpan 'bawah kain' sahaja tak perlu dihebohkan satu dunia.....

    BalasPadam
  4. kecik sangat lah kak!!
    tak nampak!

    BalasPadam
  5. Betul kak..yaya pun pernah terdetik soalan yg sama...mereka tak rasa segan ke?
    Hal laki bini biarlah rahsia...ish kita yg membaca pulak naik malu...

    BalasPadam
  6. versi tv tak tgk lagi..tp kalau kat paper..majalah...berlambak2 iklan mcm ni...buat malu ja...

    BalasPadam
  7. kalau saya pun segan tau kak..tapi ermmm tak taulah nak komen camana..

    BalasPadam
  8. Sama jugak dgn iklan kopi tu...ish malu la tengok tambah plak anak2 ada sekali masa tu
    Tv kena tapis la iklan2 mcm ni kannn

    BalasPadam
  9. memang iklan2 dherbs ni agak keterlaluan sikit, baca pun malu rasanya huhu

    BalasPadam
  10. sy dah lama perhati iklan ni, makin lama makin melampau!

    errr.. cemanalah pasang cincin pacak arjuna tu, jgn nak tanggalkan kena pergi balai bomba sudahlahhh.. urmmmm

    BalasPadam
  11. ops! Nak komen lagi... sebenarnya rahsia lelaki BINI ke.. atau lelaki KINI????

    BalasPadam
  12. kita pulak yg malu nak tgk iklan camni..

    BalasPadam
  13. semakin lama iklan2 sebegini pun dah takde yang tolong pantau...semakin terlalu terbuka....negara Islam kah kita???.

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum Kak Cik

    malu kat anak2

    BalasPadam
  15. Assalamualakum kak cik..

    iklan ni bukan saja memalukan tapi macam beri persepsi salah apakah erti perkahwinan yang sebenar..

    BalasPadam
  16. entah2 apa2 je iklan produk ni kan...

    produknya bagus tp syg iklannya hancuss

    BalasPadam
  17. Geli tgk iklan2 mcm nih. Dah tak der rasa malu dorang nih.

    BalasPadam
  18. kenapa perlu bgtau semua org..?? tapi xjd iklan la kalu xbgtaw.. ==' ke salah

    BalasPadam
  19. kalau hebat @ bagus sekalipun.. apakah perlu dihebahkan.. sebab sebagai model iklan..??

    BalasPadam
  20. Tiada sorang pun think +... Mana zeq2?

    Dherbs nak kongsi keLEBIHan produk agar tiada lagi kes cerai SO win win lah

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.