Kawan-kawan kakcik

Ahad, 3 Februari 2013

'Letih' tengok fesyen Yuna ni...




Macam ini kan cantik?

29 ulasan:

  1. Mungkin dia tidak memahami konsep menutup aurat sepenuhnya.. huhu..

    BalasPadam
  2. kurang minat dengan fesyen yuna...

    BalasPadam
  3. Hadis Nabi : "Sesiapa yang menyerupai sesuatu kaum, maka dia dalam kalangan mereka”

    BalasPadam
  4. yg ringkas dan sederhana itulah yg paling cantik..

    BalasPadam
  5. yuna masa mula2 dulu ok je.pakai shawl elok je..lama2 dah jadi macam kepala alien plak zie tengok

    BalasPadam
  6. Orang muda. Konon nak bagi nampak lain dari yang lain, kemudian sebab dia artis dia nak ler orang mengikut dia. Bangga tu jadi ikutan.
    Tu yang orang kata, pakai tudung utk fesyen semata. Buang duit beli shawl mahal-mahal, baik mengerbang rambut terus!

    BalasPadam
  7. Belum pasti dengan fesyen bertudungnya,....

    BalasPadam
  8. salam...

    sama-sama kita berdoa agar beliau dapat menutup auratnya dengan sempurna.

    BalasPadam
  9. Makchaq tengok ramai jugak yang dok pakai tudung macam ni la ni.. Anak2 makchaq kata tudung Afrika... Wanita Afrika kan suka belit2 kepala depa lagu ni guna kain color striking masa nak pi berjualan..dui fungsi - tutup kepala sambil jadi pelapik nak junjung besen/raga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam manis buat Makchaq... :)

      Kalau disebut sebijik macam nama mak menakan saya...rindunya...Islam itu adalah sederhana :D

      Padam
  10. Fesyen kak......mcm benggali pun ada.......ahakz

    BalasPadam
  11. Ikon fesyen la kunun...jahanam fesyen ada la...

    BalasPadam
  12. Alahai...tak terikut saya pesen macam nih..:)

    BalasPadam
  13. nie fesyen bebudak sekarang...tak faham aku....

    BalasPadam
  14. fesyen yuna dh brjangkit pula kt fida ibrahim...mcm fesyen org negro pulak tgk.....

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum,
    pesen ni dia pakai masa pi obersi. mungkin dia tak rasa "selamat" dgn pesen shawl lamanya tu dr bakal peminat. orang barat kenai pesen afrika setompok mcm t*** gajah tu je, itu yg dia ubah hu hu hu

    kagum dgn shila amzah, teruskan jugak pesen dia pun wpun kat luar. dia kuat dan slamat sbb mak pak ada sama. bila org dah tengok suaranya lebih bagus, dia diterima dgn mudah tanpa dipersoalkan penampilan.

    BalasPadam
  16. BYK YG BUAT FESYEN MCM NI..ALA2 LESUNG BATU ORG CAKAP..HAHA

    BalasPadam
  17. Kena salahkan pereka pesyen tuu... :D

    BalasPadam
  18. Dah makin popular fesyen Yuna ni..aritu jalan-jalan nampak org pakai tudung ala turban ni...kebetulan kat situ ada satu Singh..dah hampir serupa pulak sy tgk...oppssttt...

    BalasPadam
  19. Rasanya dia salah seorang mangsa pereka fesyen....

    BalasPadam
  20. hihi..saya pun pelik,macamana dia sanggup putar tudung tu sampai jadi macam serban kaum lelaki singh tu..tak lenguh ke tangan dia tu...haish..serabut

    BalasPadam
  21. Sy ni lebih2 exhausted tgk gaya serban ni kakcik!

    BalasPadam
  22. hahahah...

    *yuna nih buat kami nih menambah dosa pasal selalu dok ngumpat dan mengata dia.. hehe..

    BalasPadam
  23. Di awal kemunculan dia, satu fenomena tudung yuna. Apapun bangga dgn pencapaian Yuna sehingga ke peringkat antarabangsa.

    BalasPadam
  24. bakat dia ok tapi tang fesyen tudung tak suka tengok..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.