Kawan-kawan kakcik

Rabu, 27 Februari 2013

Rabu = 27/2/2013...



26 ulasan:

  1. kalau boleh kita boikot sekali orang yang meniru cara hidup mereka ..

    BalasPadam
  2. banyak benda yang telah menjadi "budaya" kita..nak buang kena cekal hati

    BalasPadam
  3. Kadang2 ada yang kita buat merupakan gaya hidup dorang tapi kita tidak sedarinya....hmmmm

    BalasPadam
  4. cuba buang sikit2 budaya mereka...

    BalasPadam
  5. terlalu byk budaya israel dalam rentak hidup masyarakat kita sekarang...

    BalasPadam
  6. paling byk hiburan lah kat malaysia ni

    BalasPadam
  7. haa bagus sangat pesanan ni..terima kasih kak :)

    BalasPadam
  8. yahudi suka nyanyi2...:p
    ops!!ada yang marah nanti nih...hehehe

    BalasPadam
  9. terima kasih atas peringatan yg baik ni kakcik..

    BalasPadam
  10. Terima kasih atas perkongsian ni, Kakcik :)

    BalasPadam
  11. insyaAllah mak
    pelan2 acu cuba nak berubah :)

    BalasPadam
  12. hiburan itulah yang kena hindari.. tapi tulah yang syioknyer...

    BalasPadam
  13. org selalu tak perasan budaya sukakan hiburan yg yahudi cuba terapkan kat org islam ni. Yang kita nampak pasal penggunaan kalimah Allah oleh agama lain tu je yg merosakkan akidah. Part nyanyi2 seksi2, tgk bola, menari2 tu, tak plak derang beriya nak masuk dlm berita tiap2 hari.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam manis :)

      Betul..Ummi setuju tu.. :D

      Padam
  14. berak - duduk VS cangkong

    makan - garpu VS tangan

    kelamin - nikah VS sanding

    n etcs :(

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com