Kawan-kawan kakcik

Khamis, 28 Februari 2013

Kawan-kawan, maaf ya...

Catatan melekat buat sementara waktu...


Kalau sebelum ini, kakcik hanya tak sempat nak jawab komen atau tinggalkan jejak bila ke blog kawan-kawan, selepas ini mungkin kakcik langsung tak sempat nak singgah.  Nak kemaskini blog sendiri (walaupun secara berjadual) juga mungkin tak sempat...

9 ulasan:

  1. macam ada projek besar je .. apa-apa pun uruskanlah yang wajib dahulu.

    BalasPadam
  2. Tak per lah kakcik...yg penting didahulukan yer...

    BalasPadam
  3. utamakan yang utama..kami boleh tunggu :)

    BalasPadam
  4. saya pun dah jarang update..kadang smggu ada la sekali dua je..nak jenguk kawan2 lak bila betul2 ada masa terluang.

    BalasPadam
  5. tak mengapa kakcik...mungkin tuntutan kerja di opis baru ni berbeza...

    BalasPadam
  6. tak pe mak
    acu pun dah biasa lalui macam nie

    BalasPadam
  7. Utamakan yg penting dulu. Take your time kakcik.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.