Selasa, 26 Februari 2013

Cinta artis...

Semoga segera bersatu dalam ikatan yang sah dan berbahagia bersama hingga ke syurga....


Mereka akan bernikah bulan Julai nanti


28 ulasan:

  1. Semoga dorang berbahagia dengan pasangan masing2.... (^_^)

    BalasPadam
  2. kadang2 tak percaya dgn cinta org2 popular ni..:)

    BalasPadam
  3. semoga rumah tangga mereka kekal abadi hingga ke mati ..

    BalasPadam
  4. Ye saya harap diaorang semua berkahwin dan berkekalan hingga ke akhir hayat.

    BalasPadam
  5. betul tu kak.. semua tu ditanganNya.. kita kadan2 tak jangka dengan ketentuan itu.. kan ?.. :D smoga bahagia hingga ke Syurga..

    BalasPadam
  6. moga berkekalan dan moga ikatan perkahwinan ni akan menjadikan mereka insan yang lebih baik. :)

    BalasPadam
  7. semoga mereka berbahagia dengan ikatan yang akan di bina, insyaAllah..

    BalasPadam
  8. Remy Ishak dgn Maya karin betul ke bercinta kakcik? *hehe, sukati je tanya kakcik.

    BalasPadam
  9. wahhhh....tggu ja ni weeding dorg >_<

    BalasPadam
  10. semoga berbahagia ajer lah kita doakan :)

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum,
    Harap2nya impian perkahwinan tu akan tercapai, insha Allah. Mereka pun nak juga bahagia

    BalasPadam
  12. TAHNIAH LE..SUKA TENGOK CHE TA DENGAN ZAIN..:)

    BalasPadam
  13. Kakcik outstation ke? Kata busy tu......
    Mudah2an sampai ke akhir hayat mereka ni, kita juga kan kakcik.

    BalasPadam
  14. semua suka yang "matang" dari mereka...smaga smpai jodoh mereka :)

    BalasPadam
  15. mcm tak caya pula Rozita vs Zain.
    rupa2 cinta depa ni betul2. ingat gosip sj.

    BalasPadam
  16. moga cepat la jodoh mereka yea :)

    BalasPadam
  17. semoga impian mereka menjadi kenyataan

    BalasPadam
  18. Semoga berbahagia & berkekalan hendaknya :)

    BalasPadam
  19. semoga yang baik2 untuk setiap pasangan yang ingin mendirikan rumah tangga

    BalasPadam
  20. Moga niat baik mereka menjadi kenyataan yg menggembirakan..amin..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.