Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 12 Januari 2013

Kuala Lumpur sebelum jam 8:30 pagi tadi...

... tenang dan damai termasuk di persekitaran Stadium Merdeka ...









17 ulasan:

  1. Balasan
    1. Taklah... Cuma pusing2 sekitar KL bersama suami. Kami tak turun dari kereta pun. :)

      Padam
  2. sejujurnya..kalau saya diberi upah sekalipun..saya takkan berada ditempat2 sebegitu...bkn kerana mana2 politik...tp krn menyusahkan org lain...

    wanita/ibu2...bertada di rumah,melayan keperluan suami dan anak2..besar pahalanya dari berhimpun sebegitu...

    BalasPadam
  3. Salam Kakcik,

    Huishhh..rajin nya 'kesitu' pagi2..Sarapan dimana pagi nih? hik3x

    BalasPadam
  4. Mohon kakcik buat perkembangan dari masa ke semasa. Nak tahu kakak apa yg terjadi seterusnya.

    Dari tempat kakak sini kalau menuju ke utara jalan dah banyak ada road-block kakcik. Org yg bukan nak ke KL tapi balik kerja semalam pun sangkut sama.

    BalasPadam
  5. wahh akak sempat berjalan2 di pagi2 hari nie .. ;)

    BalasPadam
  6. salam......rajin jugak kak cik oii,saya intai bangunan sebelah je

    BalasPadam
  7. ada perhimpunan... cansel arr nak jenjalan ari nie

    BalasPadam
  8. Salam manis buat Kakcik Nur,

    Dulu Ummi bersama suami biasa juga lalu kat tempat perhimpunan macam ni tahun lepas, pulang dari tempat keje suami, bermula awal Maghrib hingga membawa tengah malam..ni dah ada lagi...kene dok rumah je dan tengok dlm tv.. :)

    BalasPadam
  9. Sungguh rajin. Mesti rumah dekat KL.

    BalasPadam
  10. mesti ramai kl hari ni..mesti penuh dengan manusia nanti..

    BalasPadam
  11. Seronoknyaaa, kalau sya diberi peluang pastinya saya nak ke sini, bersama2 mereka, himpuanan yg aman macam nie yg rakyat nak, kalau paham x akan jadi kecoh kann, insyaallahhh, semoga semua selamat
    Semangat berjuang tuu yg nak tuuu kekeke

    BalasPadam
  12. Seronoknyaaa, kalau sya diberi peluang pastinya saya nak ke sini, bersama2 mereka, himpuanan yg aman macam nie yg rakyat nak, kalau paham x akan jadi kecoh kann, insyaallahhh, semoga semua selamat
    Semangat berjuang tuu yg nak tuuu kekeke

    BalasPadam
  13. rajinnya mak ke sana..kalau zie dah tau jalan sesak memang zie dok umah je la

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.