Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 12 Januari 2013

Kuala Lumpur - 12/1/2013. Suasana sebentar tadi (sekitar jam 4 petang).

Tanpa pancutan 'air beracun' mahu pun trak FRU, nampaknya suasana berjalan dengan aman damai. Anggota polis yang bertugas pun nampaknya sangat santai dan bergaul mesra dengan peserta perhimpunan. Harapnya keadaan ini berterusan sehingga ke akhir perhimpunan. Cuma kawasan Dataran Merdeka 'dikawal ketat' oleh ratusan anggota polis.

Kawasan Jalan Tuanku Abdul Rahman dan kompleks beli belah juga kelihatan sangat selesa untuk membeli-belah.











19 ulasan:

  1. assalamualaikum kakcik...apa la nak jadi skg ni kan mcm2 hal...:)

    BalasPadam
  2. Iyeeeaaaaa...aman sekali....ahakz

    BalasPadam
  3. alhamdulillah,
    moga Malaysia aman damai..
    hidup pun diberkati Allah :)

    BalasPadam
  4. duduk dirumah lg best dari buang masa disitu hu hu kesiankan

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..sebenarnya boleh je kita nak berhimpun secara aman.. asalkan jangan ada yang mulakan provokasi baik dari polis ataupun peserta.. Alhamdulillah semuanya berjalan aman sahaja :)

    BalasPadam
  6. x jadi nak bawak dania pi kl minggu ni sbb kan ada perhimpunan ni....hurm,mcm2...

    BalasPadam
  7. baik bermalas2an kat rumah dari bersesak2 mcm tu

    BalasPadam
  8. tak mahu komen sesuatu yang berunsur politik. hehehe...

    BalasPadam
  9. Maafkan IM menyebabkan kakcik mengharung jem. Tidak mengapa demi masa depan anak cucu kita!

    BalasPadam
  10. huhuhu...dunia politik skrg....=)

    BalasPadam
  11. berjln dgn lancar sekali kali ini. huhu

    BalasPadam
  12. waaaa jalan lancar erk... leeza duduk umah jew.

    BalasPadam
  13. Salam kakcik...Alhamdulillah... tak menggangu dan berjalan dengan aman.

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah.. semuanya jalan dengan baik

    BalasPadam
  15. risau juga takut terjadi kekacauan seperti kebiasaanyer..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.