Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 11 Januari 2013

Bila tertekan, besi pun tak boleh bertahan...



31 ulasan:

  1. syabas! kerja bijak..hehehe..kan dah pecah

    BalasPadam
  2. manusia pun mcm tu jugak..lama2 menahan perasaan...satu saat boleh meletup..:)

    BalasPadam
  3. Memang 'syabas' kerana telah berjaya!

    Moga cepatlah berakhir kemelut air ni...

    BalasPadam
  4. Tu memang laluan saya pegi baik keja dulu tiap hari. Situ memang tengah ada kerja-kerja korek jalan. Memang patut pun depa tercangkul paip tu sekali.

    BalasPadam
  5. SYABAS....tak tau nak komen la kakcik

    BalasPadam
  6. sensitip ni utk org selangor. dunno wut to say. huhuhu

    BalasPadam
  7. liya suka tajuk entry kak chik nie.. Terbaek & penuh makna tersurat & tersirat hehe

    BalasPadam
  8. syabas tahniah.. ;)
    kalau air yang melimpah tu diagih2kan.. lega para penghuni yang tak dapat air tu..

    BalasPadam
  9. hehe. dok kawal teruk sangat.. aish..

    BalasPadam
  10. Rugi jer air tu. Sana sini sibuk tak der air. Kat situ air terbazir mcm tu jer.

    BalasPadam
  11. HAHAH SYABAS BETE... AMIK HAK ORG GITU LE ..

    BalasPadam
  12. assalamualaikum kakcik...Syabas2...:)

    BalasPadam
  13. Sayang tengok air bila paip pecah kan..

    BalasPadam
  14. Tahan lagi... Ni gajah sama gajah bergaduh, pelanduk pengsan di tengah2. Semua pihak pentingkan diri sendiri.

    BalasPadam
  15. membazir pula kan..kesian org yg tak ada air

    BalasPadam
  16. aduhhhhh.... kan semua dah rugi.
    tindakan tanpa berfikir

    BalasPadam
  17. Membazir....buat basuh keta pun baguih.....ahakz

    BalasPadam
  18. Siapalah yang sebenarnya benar..... Yang ghairah main-main air ini mungkin tak bimbang kuburnya ditenggelami air. Eh, bunyi kasar pula ayat ni, ya kakcik!

    BalasPadam
  19. Besi pun tau protes kan Kakcik..hehe.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com