Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 22 Disember 2012

Nikmatilah sarapan pagimu dengan rasa syukur...

... kerana kamu masih punya makanan untuk dijamah dan tidak perlu menjadikan ubat-ubatan sebagai sebahagian dari menu hidanganmu ...

14 ulasan:

  1. Salam Kakcik,

    Akak dah makan ubat2 selama 4 tahun sejak sakit, tiada pilihan..huhuhuhu
    Syukur nikmat makan masih ada.

    BalasPadam
  2. tapi sebelum makan ubat selalunya kena jamah makanan dulu :)

    BalasPadam
  3. sekarang ni 1 rmh menjamu ubat. bebudak 4 org sume demam.. :(

    BalasPadam
  4. Setakat ni zana telan mknn kesihatan dulu.....ala...kakcik muda lg, kuat lg, cun lg....insyaallah baik lps ni.
    Kakcik srpn apa tu? Kita mkn tosey je:-)

    BalasPadam
  5. Kakcik masih perlukan ini. Moga beransur sembuh kakcik ye. Ujian sedikit diberikan Allah.

    BalasPadam
  6. semoga kakcik cepat sembuh,ubat dan manusia tak dpt dipisahkan,walaupun tak sakit mesti jugak kita stanbye ubat kan,alhamdulillah

    BalasPadam
  7. kak cik demam ke..
    moga cepat sembuh
    saya plak risau tgk
    mak gastrik teruk..
    take care kakcik

    BalasPadam
  8. moga kakcik cepat sembuh..

    psstt: ai pulak sakit gigi.. :(

    BalasPadam
  9. huhuhu.... saya paling liat nak telan ubat..

    kakcik tak sihat ke

    BalasPadam
  10. kakchik, bayangkan orang nak makan tapi takde duit dengan kita yang ada duit tapi tak boleh makan...

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum my dear KakChikS

    Tini doakan agar kakchikS cepat sembuh..
    Amin..

    BalasPadam
  12. arrgghhh...

    IM selalu menyediakan ubatan untuk ibu_suri. IM sendiri hampir tidak sanggup melihat kuantiti dan warna warninya apatah lagi ibu-suri yang selalu mengeluh...

    ...ubat lagi!

    ... ini ubat untuk apa? yang ini pulak?

    hurmmm...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.